hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اعمال قانون شبانه ۷۰۰ خودرو در گلستان/ تفرجگاه ها مسدود است

اعمال قانون شبانه ۷۰۰ خودرو در گلستان/ تفرجگاه ها مسدود است

رئیس پلیس راهور استان گلستان گفت: به طور میانگین در سطح گلستان شبانه، ۷۰۰ خودرو توسط دوربین‌ها و همکاران پلیس راهور به دلیل نقض منع تردد جریمه می‌شوند.
سرهنگ عباس مهاجربسطامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: منع تردد شبانه در همه شهرهای استان از ساعت ۱۰ شب الی سه بامداد اجرا می شود.
رئیس پلیس راهور استان گلستان افزود: به طور میانگین، شبانه در سطح استان ۷۰۰ خودرو توسط دوربین‌ها و همکاران بنده به دلیل نقض این قانون جریمه می‌شوند.
مهاجر بسطامی ادامه داد: تفرجگاه های استان همچنان مسدود بوده و اگر برخی از نقاط باز است اجازه اتراق و نشستن در آنجا داده نمی شود.
وی با اشاره ممنوعیت سفرها در تعطیلات عید فطر اضافه کرد: ترددها از ساعت ۱۲ روز گذشته (سه‌شنبه) تا روز شنبه ساعت ۱۲ ظهر به شهرهای زرد، قرمز و نارنجی ممنوع است.
رئیس پلیس راهور استان گلستان گفت: شهرهای استان یکپارچه دیده شده و فقط ورود و خروج از استان ممنوع است.
طبق گفته وی مبلغ یک میلیون تومان جریمه ورود به شهرهای قرمز بوده و کسانی هم که به شهرهای زرد و نارنجی وارد شوند، ۵۰۰ میلیون تومان اعمال قانون می‌شوند.
مهاجر بسطامی در بخش دیگری از سخنان خود از بخشش جرایم راهنمایی و رانندگی خبرداد و گفت: مردم می توانند با مراجعه به سایت، نسبت به پرداخت جرایم خود اقدام کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد