hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جزئیات نحوه مراجعه کاشانی‌ها به مراکز تعویض پلاک اعلام شد

جزئیات نحوه مراجعه کاشانی‌ها به مراکز تعویض پلاک اعلام شد

فرمانده نیروی انتظامی کاشان با بیان اینکه جزئیات نحوه مراجعه کاشانی‌ها به مراکز تعویض پلاک اعلام شد گفت: تعطیلی مراکز در صورت عدم رعایت ضوابط را به دنبال دارد.
سرهنگ حسین بساطی، ضمن اشاره به بازگشایی مراکز تعویض پلاک در شهرستان کاشان اظهار داشت: با وجود شرایط قرمز کرونایی اما این مراکز به شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی خدمات ارائه می‌دهند.
وی با بیان اینکه به منظور عدم تجمع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خدمات به شهروندان بر اساس فرد یا زوج بودن پلاک صورت می‌پذیرد افزود: شهروندانی که رقم آخر سمت راست پلاک آنان زوج بوده باید در روزهای زوج و شهروندانی که رقم آخر سمت چپ پلاک آنان فرد بوده باید در روزهای فرد به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه شهروندان ملزم به رعایت این محدودیت هستند ابراز داشت: این تصمیم بر اساس رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اتخاذ شده است و در صورت عدم رعایت این مهم مراکز تعویض پلاک تعطیل می‌شوند.
بساطی از کشف 103 کیلوگرم مواد مخدر شهرستان کاشان خبر داد و تصریح کرد: بر اساس دریافت گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مشکوک برخی از سوداگران مرگ مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد متهم قصد دارد مقادیری مواد مخدر را از شرق کشور تهیه و سپس به مرکز کشور منتقل کند و در اختیار خرده‌فروشان قرار دهد.
وی تاکید کرد: تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر محورهای مواصلاتی و منتهی به شهر کاشان را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند و در ادامه خودرو تیبای متهم در یکی از محورهای ورودی شهر کاشان مشاهده و بلافاصله تیم عملیات این پلیس دستور توقف خودرو را صادر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان از کشف 103 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با بازرسی خودرو مذکور خبر داد و افزود: این خصوص پرونده‌ای تشکیل و متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به مرجع قضایی معرفی شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد