hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جوانان و خانواده‌ها بیشترین بستری‌شدگان موج چهارم کرونا هستند

جوانان و خانواده‌ها بیشترین بستری‌شدگان موج چهارم کرونا هستند

رئیس بیمارستان شریعتی مشهد گفت: در موج چهارم جوانان و مبتلایان خانوادگی بیشترین بستری شدگان کرونا در این بیمارستان را شامل می‌شوند.
 محمدرضا حسینعلی‌زاده در این خصوص افزود: در میان این بیماران، درگیری سیستم گوارشی به صورت پیوسته و توامان دیده می‌شود و عمده علائم آنان درگیری شدید ریه همراه با علائم گوارشی بوده است.
وی اضافه کرد: برنامه ریزی لازم برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شریعتی مشهد انجام شده است و تعدادی از بخش‌های غیرکرونایی هم به بیماران کرونایی اختصاص یافته اما درمانگاه و بخش آنژیوگرافی این بیمارستان همچنان در حال خدمت‌رسانی به بیماران غیرکرونایی است.
رئیس بیمارستان شریعتی مشهد گفت: توصیه اکیدمان به مردم این است که استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را مورد توجه قرار دهند و در صورت ابتلا به علائم مشکوک بلافاصله به مراکز منتخب کرونا مراجعه کنند تا در صورت نیاز از طریق این مراکز به بیمارستان ارجاع شوند.
حسینعلی زاده افزود: شرایط کنونی، بحرانی است چرا که تعداد بیماران و سرعت انتشار ویروس در موج چهارم بحران کرونا بیشتر از گذشته شده است و از مردم می‌خواهیم با مدافعان سلامت همکاری کنند.
بیمارستان شریعتی یکی از بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۰ تخت بستری و ۶۵۰ نفر کادر درمانی از مراکز ویژه پذیرش بیماران کرونایی است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد