hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > فرصت سوزی کردم و مدال آسیایی از دستم پرید

فرصت سوزی کردم و مدال آسیایی از دستم پرید

ملی‌پوش دسته ۷۳ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران پس از حضوردر رقابتهای قهرمانی آسیا گفت:روز ، روز من نبود و نتوانستم از این فرصت به خوبی استفاده کنم.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، میرمصطفی جوادی ملی‌پوش دسته ۷۳ کیلوگرم کشورمان پس از کسب مدال برنز حرکت یکضرب رقابتهای قهرمانی آسیا که در تاشکند ازبکستان در جریان است، گفت: هر چند توانستم در یک ضرب به برنز برسم اما بدنم در شرایط مناسبی نبود و متأسفانه در حرکات دو ضرب فرصت سوزی شد و وزنه را انداختم.
وی اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان سطح بالایی دارد و البته توانایی این را داشتم تا در دو ضرب و مجموع نقره بگیرم، اما متأسفانه نشد و بدنم در شرایط مناسب نبود.
جوادی ادامه داد: خوشبختانه در حرکت یکضرب توانستم مدال برنز بگیرم. هرچند مسابقه خوبی برایم نبود. در دومین حرکت نیز وزنه از دستم افتاد و فرصت خوبی را از دست دادم. در مجموع سه حرکت زدم وکه می‌توانستم بهتر عمل کنم. به هر حال اگر وزنه ۱۸۷ کیلوگرم را می‌زدم، در دوضرب و مجموع نایب قهرمان می‌شدم که متأسفانه اینگونه نشد.
جوادی در حرکت اول یکضرب وزنه ۱۴۶ کیلوگرم را مهار کرد، اما در بار دوم نتوانست وزنه ۱۵۱ کیلویی را به ثبت برساند. در نهایت نماینده کشورمان در حرکت سوم یکضرب موفق به مهار وزنه ۱۵۱ کیلویی شد تا مدال برنز را از آن خود کند.
در پایان رقابتهای این دسته، ژیونگ‌شی قهرمان المپیک و جهان از چین ضمن کسب مدال طلا با مهار وزنه ۱۶۹ کیلوگرم رکورد حرکت یکضرب جهان را به نام خود ثبت کرد. چنگ فی دیگر وزنه‌بردار چین هم با مهار وزنه ۱۵۵ کیلوگرم به مدال نقره رسید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد