hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره مالی و پشتیبانی آبفا منطقه یک برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره مالی و پشتیبانی آبفا منطقه یک برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره مالی و پشتیبانی آبفا منطقه یک با حضور معاون مالی پشتیبانی و سرپرست اداره مالی شرکت آبفا استان برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره مالی و پشتیبانی آبفا منطقه یک با حضور معاون مالی پشتیبانی و سرپرست اداره مالی شرکت آبفا استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آبفا منطقه یک، معاون مالی و پشتیبانی شرکت آبفا استان اصفهان، در این نشست با بیان این که سال 99 سال دشواری برای مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بود اظهار داشت: امیدواریم در سال جاری به برکت قرار گرفتن دو میلاد پر برکت حضرت ولی عصر (ع) و همکاری بخش های مختلف از مشکلات پیش رو عبور کنیم و سال بسیار خوبی را در پیش داشته باشیم. حوزه مالی وظایف خاص و ویژه ای را در یک شرکت عهده دار است و بایستی مسیر سایر بخش ها و قسمت ها را هموارتر کند تا شرایط برای اجرای منویات شرکت فراهم شود.
سیدمحمدرضا سجادی فر، به ظرفیت بسیار بالای بخت و کمک شایسته به مجموعه شرکت آبفای استان در ادامه راه اشاره و خاطرنشان کرد: قضاوی نیز زحمات ارزنده ای را در مناطق سه و بهارستان انجام داده است و امیدواریم با پشتکار و تلاش فراوان همچون گذشته فعالیت درخشان خود را در منطقه یک ادامه دهد و همدلی ایجاد شده در بخش مالی این امور استمرار داشته باشد.
حمید اشتهاردیها، مدیر امور آبفا منطقه یک نیز در جلسه با اشاره به زحمات ارزنده داریوش بخت و تبریک به حسین قضاوی بیان کرد: امیدواریم با همکاری همه بخش ها در این امور شاهد موفقیت های روز افزون آبفا منطقه یک در سال جاری باشیم.
در این جلسه حسین قضاوی به عنوان رئیس اداره مالی و پشتیبانی امور آبفا منطقه یک منصوب شد و از زحمات داریوش بخت، رئیس سابقه این اداره تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
شایان ذکر است داریوش بخت به عنوان رئیس قسمت حسابداری شرکت آبفا استان اصفهان منصوب شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد