hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > رنگ بندی فوق قرمز کرونایی وجود ندارد

رنگ بندی فوق قرمز کرونایی وجود ندارد

        
 
 📋 در روزهای اخیر در برخی رسانه ها و همچنین شبکه های اجتماعی و مجازی تصاویری از نقشه کرونایی استان مازندران منتشر شده است که از ورود استان به رنگ بندی فوق قرمز یا تیره و همچنین سیاه حکایت دارد.
در این نقشه جدید به طور مثال شهرستان ساری و آمل به رنگ تیره تر از قرمز درآمده اند که در فضای مجازی به عنوان وضعیتی فوق قرمز و در آستانه مشکی تعبیر شده است.

👤 قاسم اویس سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: چیزی به عنوان رنگ‌بندی فوق قرمز یا فراتر از قرمز برای وضعیت کرونایی تعریف نشده و اعلام چنین وضعیتی شایعات مجازی است.

🔷 وی وضعیت همه گیری ویروس در استان را بسیار وخیم توصیف کرد و افزود: اما این به معنای تعریف رنگ بندی جدید نیست و شرایط مازندران در خطرناک ترین وضعیت خود قرار دارد.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران شرایط کنونی استان را برخلاف موج های قبلی غیر قابل پیش بینی دانست و گفت: غلبه ویروس جهش یافته باعث شده که نتوانیم زمانبندی درستی برای فروکش موج جدید پیش بینی کنیم و این مسئله وضعیت را بسیار سخت تر خواهد کرد.

اویس خواستار اجرای کامل پروتکل های بهداشتی و همچنین مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا شد و تاکید کرد: در صورت اجرایی نشدن کامل محدودیت ها باید انتظار داشت مدت طولانی مازندران در وضعیت پرخطر قرار گیرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد