hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان شرقی| ظرفیت صنایع نفت و گاز استان باید بیش از گذشته موردتوجه قرار گیرد

آذربایجان شرقی| ظرفیت صنایع نفت و گاز استان باید بیش از گذشته موردتوجه قرار گیرد

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در دیدار مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران تأکید کرد: اجرای عملیات اکتشاف نفت در استان باید هرچه سریع‌تر عملیاتی شود


جواد رحمتی اظهار کرد: با توجه به اینکه مطالعات اولیه، امکان استخراج نفت را در استان تائید می‌کند انتظار داریم هرچه سریع‌تر مناقصه اکتشاف نفت در استان برگزار و شاهد عملیات اجرایی این پروژه باشیم.

او خاطرنشان کرد: تحقق عملیات اکتشاف نفت در استان بدون شک می‌تواند در شکوفایی تولید، رونق اقتصاد، اشتغال‌زایی و توسعه فعالیت‌های صنایع مرتبط نقش بسزایی داشته باشد.

او با اشاره به وجود پتانسیل‌های فنی و تخصصی در استان در بخش نفت و گاز خاطرنشان کرد: ظرفیت صنایع استان در صنعت نفت و گاز باید بیش از گذشته موردتوجه قرار گیرد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: متخصصین استان در بخش‌های قطعه‌سازی، ماشین‌سازی، کمپرسور سازی و... بسیار توانمند هستند و می‌توانند بخشی از نیاز صنعت نفت را در این بخش تأمین کنند و این مهم با تسهیل حضور فعالان استان در بخش‌های مختلف صنعت نفت ممکن خواهد بود.

رحمتی همچنین با اشاره به وجود دانشگاه‌های مادر در سطح استان گفت: خوشبختانه دانشگاه صنعتی سهند در استان در ارتباط با مجموعه وزارت نفت موفق عمل کرده است.

او خاطرنشان کرد: خوشبختانه شاهد اجرای مطالعات میدان نفتی سروش و پروژه ازدیاد برداشت توسط این دانشگاه در وزارت نفت هستیم و ما نیز تلاش می‌کنیم تا این همکاری‌ها گسترش یابد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد