hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > یزد| اشغال فراگیر در میان تفکر مختلف جامعه بیرون می‌آید

یزد| اشغال فراگیر در میان تفکر مختلف جامعه بیرون می‌آید

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی با استفاده از جنگ اقتصادی، گفت: عبور از جناح‌بندی‌های سیاسی و فرا بخشی عمل کردن، ضرورت امروز کشور است.


 علی زینی‌وند اقتصاد مقاومتی را از کلیدی‌ترین سیاست‌ کلی نظام دانست و بیان داشت: در شرایط کنونی کشور نیازمند توجه بیشتری به این سیاست‌هاست؛ امروزه مدیری که به ارکان جمهوری اسلامی اعتقاد نداشته باشد، قطعا به درد مدیریت در این برهه از زمان نمی‌خورد؛ لذا اعتقاد راسخ به جمهوری اسلامی ایران از مهم‌ترین ویژگی‌های مدیران کشورمان محسوب می‌شود. او تأکید کرد: درواقع در این برهه از زمان ضرورت دارد تا مسئولان از قیدوبند جناح‌بندی‌ها سیاسی بیرون آیند؛ چنانچه در این شرایط عبور از جناح‌بندی‌های سیاسی و فرا بخشی عمل کردن و استفاده از تمامی پتانسیل‌های کشور یکی از ضرورت‌های مسئولان کشور قلمداد می‌شود.

زینی‌وند، داشتن درک دقیق مسئولان از شرایط کنونی کشور را از دیگر ویژگی‌های مسئولان جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: همچنین هم‌افزایی و جزیره‌ای عمل نکردن مسئولان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چراکه امروزه اختلاف و موضع‌گیری‌های تند سیاسی از هر جناحی که صورت گیرد برای کشور سم محسوب می‌شود.

او در بخشی از سخنان خود بیان داشت: در حقیقت دنیای توسعه‌یافته با شهرک‌های صنعتی میسر می‌شود؛ اما برای توسعه متوازن و ریشه کن کردن بیکاری، نیازمند وارد شدن مشاغل خرد و مردمی در اقتصاد پویای کشورمان هستیم؛ چنانچه با بسیاری از همین منابع خرد طوفان شغل در جامعه ایجاد و بیکاری در جامعه ریشه‌کن می‌شود. معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با اشاره به اینکه مسئولان نبایستی نهادهای مردمی را رقیب خود بدانند، اضافه کرد: در عصر کنونی صرف وقت در راستای کارخانه‌های غول‌پیکر افزایش‌یافته است که این مهم خوب است؛ اما این وقت گذاری اشتغال فراگیر را در کشورمان ایجاد نمی‌کند؛ چراکه اشغال فراگیر از دل‌ منزل‌ها و در میان تفکر مختلف جامعه بیرون می‌آید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد