hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| البرز غرق در فضای اشتغال‌زایی و کارآفرینی است

البرز| البرز غرق در فضای اشتغال‌زایی و کارآفرینی است

سرپرست استانداری البرز گفت: البرز را غرق در فضای مثبت کارآفرینی و اشتغال‌زایی می‌بینم و در اصل این استان بر مبنای فعالیت‌های صنعتی در حال تعالی و رشد است.


عزیزالله شهبازی در مراسم اختتامیه نمایشگاه بزرگ صنایع کوچک و متوسط استان با بیان اینکه این جلسه بسیار سنگین و با ارزش است، افزود: فعالان عرصه صنعت، تولید، صادرات و افرادی که در عرصه کارآفرینی دلشان برای سرافرازی کشور می‌تپد و عاشقانه در این حوزه‌ها کار می‌کنند.

او با اشاره به اینکه زمان زیادی نیست که وارد استان شده‌ام ولی نقطه عطف دوران کاری من در این ۳ روز بود، ادامه داد: البرز را غرق در فضای مثبت کارآفرینی و اشتغال‌زایی می‌بینم و در اصل این استان بر مبنای فعالیت‌های صنعتی در حال تعالی و رشد است.

شهبازی به بازدید از پارک علم و فناوری البرز اشاره کرد و گفت: در پارک علم و فناوری جوانانی در حال کارآفرینی و تولید هستند و تلاش‌هایی که جوانان نخبه استان در حوزه اقتصادی انجام می‌دهند در این نمایشگاهی به منصه ظهور رسیده است.

او افزود: در مدت افتتاح این نمایشگاه ۳ بار توفیق حضور پیدا کردم و دستاوردها و فعالیت‌هایی که صورت گرفته، قابل‌تقدیر است.

سرپرست استانداری البرز عنوان کرد: شرایط کشور به‌گونه‌ای است که قوای ۳ گانه در اتحاد و انسجام درصدد حل مشکلات و موانع کشور در این برهه حساس هستند و در البرز نیز چنین فضایی حاکم است.

او گفت: در مجموع سیستم امور در جمهوری اسلامی روان است و اگر گره ای در دستگاهی در راه تولید ایجاد می‌شود به‌طورقطع ناشی از مشکلات فردی است.

دکتر شهبازی افزود: مجموعه استان با وحدت و هم‌افزایی در کنار تولید و تولیدکنندگان با هدف تسهیل و رفع موانع هستند.

او با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی البرز در حوزه گردشگری خاطرنشان کرد: اکنون دنیا به سمتی می‌رود که اشتغال‌زایی از طریق صنایع حرف اول را نمی‌زند بلکه باید به‌سوی توسعه گردشگری پیش رفت.

سرپرست استانداری البرز گفت: منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاهی پیام نیز ظرفیت‌های ارزشمندی دارد که باید بستر مناسب برای بهره‌برداری از آن‌ها ایجاد شود، همچنین ایجاد بندر خشک در البرز در دستور کار قرار دارد.

او افزود: باید در کنار یکدیگر با تعامل و هم‌افزایی قرار داشته باشند تا از این برهه حساس نیز عبور کنیم.

دکتر شهبازی عنوان کرد: کشور از این پیچ خطرناک نیز عبور می‌کند و مشکلات، یکی پس از دیگری حل می‌شوند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد