hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مرکزی| شبکه توزیع گوشت گرم و منجمد در استان راه‌اندازی می‌شود

مرکزی| شبکه توزیع گوشت گرم و منجمد در استان راه‌اندازی می‌شود

رئیس سازمان، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: از طریق کارگروهی در حوزه معاونت اقتصادی استان، با مشارکت سازمان صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان شبکه‌ای به‌منظور توزیع گوشت گرم و منجمد در استان راه‌اندازی می‌شود و درصورتی‌که توزیع خارج از این شبکه صورت گیرد قاچاق محسوب شده و تعزیرات با افراد متخلف و سودجو برخورد قاطع می‌کند.


محمدرضا حاجی پور در حاشیه دوازدهمین نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: تأمین نیازها و مایحتاج مردم در اولویت این ستاد قرار دارد، توزیع کالاهای اساسی در راستای حمایت از شهروندان و تأمین نیازهای ضروری تداوم دارد و سازمان صنعت معدن و تجارت استان نیز، نظارت‌های لازم را اتخاذ می‌کند. حاجی پور اضافه کرد: ۲۱۱ تن گوشت گرم از ابتدای طرح تاکنون از کشورهای استرالیا و آسیای میانه واردات انجام‌شده و توسط چهار مباشر در استان در ۱۶ مرکز و با نرخ مصوب ۳۲ تا ۳۷ هزار تومان عرضه‌شده است. او ادامه داد: از زمان نشست قبلی این ستاد تا به امروز ۲۰ هزار و ۲۶۵ کیلوگرم گوشت گرم و مخلوط گوسفند با نرخ ۵۸ هزار تومان و گوشت گوساله گرم و مخلوط با نرخ ۵۵ هزار تومان و همچنین ۵۵ تن گوشت قرمز منجمد نیز توزیع‌شده است.

حاجی پور تصریح کرد: بر اساس سهمیه اعلامی به سازمان پشتیبانی امور دام از ۱۸ مردادماه امسال ۴۵۷ تن گوشت قرمز منجمد در استان توزیع‌شده است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به تعاونی‌های کارگری استان بیان کرد: در خصوص تعاونی‌های کارگری باید مساعدت‌های لازم به‌منظور تأمین مایحتاج گروه‌های ضعیف کارگری در قالب سبد کالا انجام شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد