hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پذیرش بیماران کرونایی در منطقه کاشان ۸۲ درصد افزایش یافت

پذیرش بیماران کرونایی در منطقه کاشان ۸۲ درصد افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به افزایش ۸۲ درصدی پذیرش بیماران کرونایی در منطقه کاشان گفت: در شرایط موجود استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی الزامی است.

سیدعلیرضا مروجی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به قرار گرفتن کاشان و آران و بیدگل در وضعیت نارنجی کرونایی اظهار داشت: متأسفانه آمار مبتلایان و بستری بیماران در بیمارستان در هر دو شهرستان به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در همین راستا نیز نرخ پذیرش بیماران کرونایی نیز در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به میزان قابل توجهی افزایش داشته است افزود: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد رشد 82 درصدی پذیرش بیماران کرونایی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه نرخ پذیرش بیماران کرونایی در هفته آخر اسفند سال 99 تعداد 91 بیمار بود، افزود: این میزان با رشد یک درصدی در هفته اول فروردین یک هزار و 400 به 92 بیمار مبتلا به کرونا رسیده است در حالی که در هفته دوم فروردین این میزان به 167 نفر رسیده است.

وی ضمن درخواست از شهروندان مبنی بر رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک توسط شهروندان گفت: از عموم شهروندان درخواست داریم به هنگام تردد خارج از منزل حتما از ماسک استفاده کنند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد