hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آخرین آمار مبتلایان به کووید19 در سمنان

آخرین آمار مبتلایان به کووید19 در سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمناناز بستری شدن 6 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد و گفت: شمار مبتلایان قطعی به بیماری عالمگیر کروناویروس در 6 شهرستان تحت پوشش دانشگاه به 18 هزار و 177بیمار رسیده است.
دکتر نوید دانائی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 18 هزار و 177 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده‌اند.
وی تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته و از 23 الی 24 اسفند ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 6 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی شهرستان تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شدند و به‌ این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به چهار هزار و 720 نفر رسیده است .
 دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس استان سمنان ادامه داد: علاوه بر این 13 هزار و 457 بیمار نیز به صورت سرپایی در شهرستان‌های شش‌گانه تحت‌پوشش این دانشگاه شناسایی شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به سه هزار و 992 نفر رسید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد