hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > یکبار دیگرخراسانی هادرطرح زمستانه کتاب 99 شگفتی آفریدند

یکبار دیگرخراسانی هادرطرح زمستانه کتاب 99 شگفتی آفریدند

استقبال از طرح زمستانه کتاب ۹۹ در استان خراسان رضوی باخرید بیش از پنج میلیاردریال کتاب در روز اول


مشهد پایگاه خبری رویداد ایران -️افشین تحفه گر معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی طی گزارشی اعلام کرد: همزمان با آغاز اجرای طرح زمستانه کتاب از ۹ اسفند ماه در سراسر کشور،اجرای این طرح در این استان نیز  شروع شده است .وی ادامه داد:در استان خراسان رضوی تعداد کل کتابفروشی هایی که جهت اجرای این طرح شرکت نموده اند  ۱۱۱کتابفروشی است. از این تعداد ۸۳ کتابفروشی در مشهد و ۲۸ کتابفروشی در شهرستان ها میباشد.
 در ادامه تحفه گر گفت :  کل یارانه اختصاص یافته به این استان تا این لحظه مبلغ چهار میلیارد و۶۵۰ میلیون ریال بوده ،که در روز اول مبلغ یک میلیارد و ۱۳۹ میلیون و ۵۳۷هزار و ۵۴۰ ریال آن مصرف شده است. کل فروش  کتابفروشی های استان مبلغ پنج میلیارد و  ۸۴ میلیون و ۴۳۷هزار و ۱۵۷ ریال و تعداد ۹۲۵۷ جلد کتاب فروش رفته است.
وی همچنین افزود:علاقمندان به استفاده از یارانه خرید کتاب طرح زمستانه تا ۱۶ اسفند ماه  فرصت دارندتا نسبت به خرید کتاب دلخواه اقدام نمایند. برای آن دسته از دوستداران کتاب که برای رعایت پروتکل های بهداشتی از حضوردرکتابفروشی ها خوداری می نمایند از طریق سفارش سیستم های فروش کتابفروشی ها ویا باسفارس تلفنی می توانند نسبت به خرید خوداقدام نمایند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد