hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ابتلا به کرونا در شرق اهواز ۱۶ برابر افزایش یافت

ابتلا به کرونا در شرق اهواز ۱۶ برابر افزایش یافت

مردانی گفت: ابتلا به کرونا در شرق اهواز در مقایسه با ۲ هفته اخیر، ۱۶ برابر افزایش نشان می‌دهد.
 امراله مردانی رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: بار مراجعه به مراکز منتخب در شرق اهواز نسبت به ۲ هفته پیش تقریبا ۱۰ برابر و تعداد مبتلایان به کرونا ۱۵ تا ۱۶ برابر شده است.
او افزود: اگر این مراکز این بار را نگیرند، این خیل جمعیت به سمت بیمارستان‌ها می‌رود بنابراین مراکز نمونه‌گیری در پنج نقطه شرق اهواز فعال هستند و تنها در روز یکشنبه، یک هزار و ۳۰۰ تست انجام شده است. در روز‌های آینده یکی دو مرکز نمونه‌گیری دیگر نیز افزوده خواهد شد.
مردانی با اشاره به استقرار اتوبوس‌آمبولانس برای انجام تست رپید کرونا در خیابان نادری اظهار داشت: در چند روز آینده در فرودگاه و پایانه مسافربری نیز اتوبوس‌آمبولانس مستقر خواهیم کرد.
رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز مردانی بیان کرد: در حال حاضر به ازای هر مورد مثبت، با مراجعه به درب منزل حداقل از ۱۰ نفر و به صورت ایده‌آل از ۲۰ نفر از اطرافیان بیمار تست رپید گرفته می‌شود. این روند در قالب طرح شهید سلیمانی ادامه دارد و اگر این کار‌ها انجام نمی‌شد، جمعیت زیادی به سمت بیمارستان روانه می‌شدند.
او ادامه داد: از مردم می‌خواهیم به جای مراجعه به بیمارستان‌ها، به مراکز منتخب مراجعه کنند تا در صورت مثبت بودن نتیجه تست و در صورت نیاز به بیمارستان ارجاع شوند، زیرا مراجعه مستقیم، بار مراجعه به بیمارستان‌ها را افزایش می‌دهد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد