hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هیچ شهر مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد

هیچ شهر مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد

با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هم اکنون هیچ شهر مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد.
با گذشت حدود یکسال از شیوع ویروس منحوس کرونا، در هفته منتهی به پایان بهمن و ابتدای اسفندماه، تعداد شهرهای قرمز و نارنجی مازندران کاهش پیدا کرد.
هم‌اکنون نقشه رنگ‌بندی اپلیکیشن ماسک به‌روز رسانی شد که نشان می‌دهد در مازندران 7 شهرستان آبی، 7 شهرستان زرد و 8 شهرستان نارنجی هستند.
بر این اساس شهرستان‌های گلوگاه، میاندورود، سوادکوه شمالی، سیمرغ، فریدونکنار  کلاردشت و عباس آباد با وضعیت آبی کرونایی جز شهرهای کم خطر از حیث شیوع ویروس کرونا هستند و  شهرستان‌های بهشهر، نکا، قائم‌شهر، سوادکوه، محمودآباد، نوشهر و تنکابن با وضعیت زرد شناخته شدند.
شهرستان‌های ساری‌، جویبار، بابل، بابلسر، آمل، نور، چالوس و رامسر با وضعیت نارنجی کرونایی در ریسک خطرپذیری برای شیوع کرونا هستند.
سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته تعداد 105 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند، گفت: در این مدت تعداد 161 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.
وی افزود: هم اکنون 643 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 154 نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

فرزاد جلالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به اینکه 17 بیمار پذیرش جدید شدند، گفت: 28 نفر بهبودیافته از بیمارستان‌های زیرپوشش استان ترخیص شدند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه بستری نیستند، افزود: مردم با رعایت موازین بهداشتی بزودی ویروس منحوس کرونا را ریشه‌کن خواهند کرد.
انتهای پیام/681/س
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد