hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کرمانشاه در آستانه وضعیت زرد کرونایی است

کرمانشاه در آستانه وضعیت زرد کرونایی است

فرماندار شهرستان کرمانشاه با اشاره به شکننده بودن وضعیت کرونایی در این شهرستان گفت: شهرستان کرمانشاه در آستانه قرارگیری در وضعیت زرد کرونایی است.
فضل الله رنجبر صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه وضعیت کرونایی شهرستان کرمانشاه شکننده است و شرایط روز به روز سخت‌تر می‌شود، اظهار کرد: این شهرستان در آستانه قرارگیری در وضعیت زرد کرونایی و خروج از حالت آبی است که به منظور جلوگیری از این اتفاق باید دستورالعمل‌های بهداشتی به طور جدی توسط عموم مردم رعایت شود.
وی با بیان اینکه شرایط حاکم کرونایی بر شهرستان کرمانشاه فعال شدن تیم‌های نظارتی برای کنترل شیوع کرونا را می‌طلبد، افزود: دستگاه‌ها و مجموعه‌های ذیربط باید نسبت به گشت زنی در واحدهای صنفی و ادارات برای تذکر دادن در مورد استفاده از ماسک و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اقدام کنند.
فرماندار شهرستان کرمانشاه با تاکید بر لزوم نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت بر توزیع کالاهای یارانه‌ای و تخفیف‌های فروشگاه‌های بزرگ که سبب تجمع مردم و صف‌های طولانی در سطح شهر می‌شوند، بیان کرد: در ایام سپری شده تخلف برخی تالارهای پذیرایی مبنی بر عدم رعایت برگزاری مراسم با ظرفیت یک سوم گزارش شده که باید نسبت به تعطیلی این واحدهای متخلف اقدام کرد، در صورت وخیم شدن شرایط کرونایی و ادامه تخلفات احتمال تعطیلی مجدد تالارهای پذیرایی وجود دارد.
هر نوع تجمع سبب افزایش آمار کرونا می‌شود
وی ادامه داد: هر نوع تجمع و دورهمی احتمال شیوع کرونا را تشدید می‌کند، لذا تجمعات مردم در آرامستان کرمانشاه و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این گونه از تجمعات باید کاهش یابد، در غیر این صورت درب آرامستان کرمانشاه به روی مردم بسته خواهد شد.
رنجبر با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی شهرداری و مسئولین آرامستان کرمانشاه برای برگزاری جمعه آخر سال افزود: شهرداری کرمانشاه باید نسبت به ساماندهی دستفروش‌ها و روز بازارها به منظور رعایت هرچه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام کند.
فرماندار شهرستان کرمانشاه با اشاره به صدور مجوز تردد خارج از استانی توسط پلیس راه و عدم ارائه این مجوز در فرمانداری کرمانشاه گفت: پلیس راه استان کرمانشاه تنها برای افرادی که مأموریت اداری داشته و یا کسانی که برای کار یا موضوع بیماری که مدارک پزشکی را ارائه کرده‌اند، برگه تردد را صادر می‌کند.
وی با اشاره تداوم محدویت‌های تردد شبانه در شهر کرمانشاه ادامه داد: طرح محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد همچنان در سطح شهر کرمانشاه اجرا می‌شود و رانندگان متخلف قطعاً جریمه خواهند شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد