hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سیستان و بلوچستان پنجمین روز متوالی بدون فوت ناشی از کرونا را پشت سر گذاشت

سیستان و بلوچستان پنجمین روز متوالی بدون فوت ناشی از کرونا را پشت سر گذاشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: سیستان و بلوچستان روز گذشته پنجمین روز متوالی بدون فوت ناشی از ابتلا به بیماری کرونا را پشت سر گذاشت.
سیدمحمد هاشمی شهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان روز گذشته پنجمین روز متوالی بدون فوت ناشی از ابتلا به بیماری کرونا را پشت سر گذاشت که این امر به مدد اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و محدودیت‌های هوشمند محقق شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه تعداد روزهای بدون فوت ناشی از کرونا در سیستان و بلوچستان از ابتدای آذرماه تاکنون به 16 روز رسیده، گفت: تاکنون مجموع آمار مبتلایان به کروناویروس در استان بیش از 27 هزار نفر بوده است.
وی شهری با ابراز نگرانی از ورود سیستان و بلوچستان به موج چهارم همه‌گیری کرونا ویروس، بیان کرد: نگران شیوع کرونای انگلیسی در استان هستیم چرا که این ویروس به شدت واگیردار بوده، کشندگی بیشتری دارد و محدود به گروه سنی خاصی نیست.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: تشخیص به موقع ابتلا به کرونا و شروع زودهنگام اقدامات درمانی کاهش مرگ ناشی از ویروس انگلیسی را در پی دارد، بنابراین توصیه می‌شود مردم به محض مشاهده علائم تنفسی به پزشک مراجعه کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد