hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پاوه نارنجی شد/۵ شهرستان کرمانشاه همچنان در وضعیت زرد کرونایی

پاوه نارنجی شد/۵ شهرستان کرمانشاه همچنان در وضعیت زرد کرونایی

شهرستان پاوه در استان کرمانشاه با وجود اینکه مدتی روند نزولی مبتلایان به کرونا را در پیش گرفته بود اکنون در وضعیت نارنجی قرار گرفت.
کاهش تعداد مبتلایان و روند رو به سراشیبی بیماری کرونا در استان سبب ساده‌انگاری خطرناکی بین اقشار مختلف جامعه و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی شد.
افزایش دید و بازدیدها، شلوغی بازار و افزایش تجمعات و مراسمات عروسی نگرانی را برای موج چهارم این بیماری و اعمال مجدد محدودیت‌ها ایجاد کرده است.
به طور قطع ماه‌های پایانی سال بهترین زمان برای کسب درآمد کسبه محسوب می‌شود اما بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی سبب اعمال محدودیت و تعطیل شدن کسب و کار در این ایام می‌شود. بنابراین رعایت پروتکل‌های بهداشتی امری ضروری برای تمام اقشار است. 
خیز ملایم مبتلایان به کرونا در استان به گونه‌ای است که بعد از مدتی شهرستان پاوه به طور مجدد به وضعیت نارنجی و پرخطر از نظر شیوع کرونا رسیده است.
با توجه به اعلام علوم پزشکی شهرستان پاوه در وضعیت نارنجی، پنج شهرستان شامل جوانرود، سرپل ذهاب، کنگاور، سنقر و کلیایی، روانسر درپسعبت زرد و هشت شهرستان اسلام آباد غرب، ثلاث باباجانی، دالاهو، صحنه، قصرشیرین، کرمانشاه، گیلانغرب و هرسین در وضعیت آبی قرار دارند.
ادامه این روند‌ و دید و بازدیدهای ایام نوروز و شروع مسافرت‌ها، موج چهارم را بسیار نگران‌کننده‌ می‌کند که این موضوع سبب خستگی بیش از پیش کادر درمان و تحمیل هزینه‌های جانی و مالی برای مردم و دولت می‌شود.
با توجه به وضعیت شمال کشور انتخاب مناطق غربی ازجمله کرمانشاه به عنوان مقصد سفرهای نوروزی دور از انتظار نیست. بنابراین باید تدابیر جدی‌تری اندیشیده شود و مردم بدانند فعلا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی تنها راه قطع زنجیره و در امان ماندن از کرونا است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد