hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فوت ۳ بیمار کرونایی در اردبیل/ ۲۶ بیمار جدید کرونایی بستری شدند

فوت ۳ بیمار کرونایی در اردبیل/ ۲۶ بیمار جدید کرونایی بستری شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمان استان اردبیل گفت:طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل فوت کرده اند.
شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی و درمانی استان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.
او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان مرخص و ۳ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل جان جود را از دست داده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: از ۲۶ بیمار جدید، ۱۸ بیمار در اردبیل، ۲ بیمار در پارس آباد، ۴ بیمار در مشگین شهر و ۲ بیمار در خلخال بستری شده اند.
حبیب زاده با ابراز تأسف از فوت ۳ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، افزود: در حال حاضر ۱۹۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۵۸ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان می‌باشند.
او گفت: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهر‌های پارس آباد و خلخال در وضعیت زرد و شهر‌های اردبیل، مشگین‌شهر، بیله سوار، سرعین، نمین، نیر، گرمی، کوثر و اصلاندوز در وضعیت آبی قرار دارند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد