hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بوشهر| ثبت 1500 باشگاه کتاب‌خوانی در استان بوشهر

بوشهر| ثبت 1500 باشگاه کتاب‌خوانی در استان بوشهر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: یک هزار و ٥٠٠ باشگاه کتاب‌خوانی در استان بوشهر در رده کودکان و نوجوانان به ثبت رسیده است.


حمیده ماحوزی در دیدار با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر افزود: کتاب تنها مونس انسان است که می‌تواند علاوه بر بیرون آوردن فرد از تنهایی و رفع خستگی به او شادابی و نشاط بخشد.

او با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش بیشترین نقش در خواندن کتاب کودکان و نوجوانان دارد، اظهار داشت: مطالعه کودکان در سن کودکی باعث رشد آگاهی و دانش آن‌ها می‌شود و در آینده روی شخصیتشان تأثیر مستقیم می‌گذارد.

ماحوزی در ادامه به کسب عنوان پایتخت کتاب در سال گذشته اشاره و عنوان داشت: با توجه به مشکلات فراوان اما با پشتکار و همکاری دستگاه‌های اجرایی موفق به اجرایی کردن ٩٠ درصد برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در سال اول شدیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: ما آمادگی لازم جهت تجهیز کتابخانه‌ها را داریم تا با اهداء کتاب‌های استانی و ملی همشهریان را از فواید کتاب‌خوانی بهره‌مند سازیم. مدیرکل آموزش‌وپرورش استان نیز افزود: فراهم نمودن زیرساخت‌ها از جمله کتابخانه‌ امروزه نقش بسزایی در ترویج کتاب و کتاب‌خوانی بین مردم دارد. ناصر کرمی بیان داشت: با توجه به رسالت نزدیک دو دستگاه و تشکیل باشگاه‌های کتاب‌خوانی در مدارس، امیدوارم با تعامل و هم‌افزایی در آینده شاهد اتفاقات خوبی در این راستا باشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد