hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > واکنش عضو شورای شهر کرج به آب رفتن ساختمان پارسیان کرج/ پای شهردار مرکز به ماجرا باز می‌شود

واکنش عضو شورای شهر کرج به آب رفتن ساختمان پارسیان کرج/ پای شهردار مرکز به ماجرا باز می‌شود

پس از گزارش باشگاه خبرنگاران جوان البرز مبنی بر احداث یک ساختمان بر قنات قدیمی در منطقه باغستان کرج، عضو شورای این شهر پیگیر ماجرا شد.
سه روز گذشته باشگاه خبرنگاران جوان مرکز البرز طی گزارشی از آب‌گرفتگی ساختمان پارسیان در خیابان سیزدهم شرقی باغستان واقع در منطقه شش شهرداری کرج خبر داد.
این ساختمان در سال ۹۰ روی یک قنات قدیمی احداث شده و حالا آب از زمین این ساختمان می‌جوشد و باعث تخریب ساختمان یادشده و نزدیک شدن لحظه به لحظه آن به ریزش شده است.
از آن‌جا که شهروندانی که بی‌خبر از همه جا واحد‌های این ساختمان را خریداری کرده‌اند از ریزش آن و خسارت جانی و مالی خود نگران بودند، موضوع را با باشگاه خبرنگاران جوان مرکز البرز درمیان گذاشتند و این رسانه نیز موضوع را طی گزارشی پیگیری کرد.
محمد نبیونی، عضو شورای شهر کرج در واکنش به این گزارش به خبرنگار ما گفت: بنا و نقشه ساختمان پارسیان باید مورد بررسی فنی قرار بگیرد.
او افزود: بنده از شهردار منطقه ۶ و شهردار مرکز کرج می‌خواهم تا هر چه زودتر به مشکل ساختمان یادشده رسیدگی فوری و مسائل مربوط به آن را در یک کمیته مخصوص مورد بررسی قرار دهند.
این عضو شورای شهر کرج گفت: باید برای این ساختمان بودجه‌ای درنظر گرفته شود و یا درصورت لزوم کل آن توسط دولت خریداری شود.
او افزود: ما اگر همواره سازندگان را برای ساخت و ساز در حریم نهرها، رودخانه‌ها و گالری قنات‌ها نهی می‌کنیم این است که از اتفاقاتی مشابه مشکل ساختمان پارسیان پیشگیری کنیم.
اکنون نگاه منتظرانه ۱۶ خانواده ساکن در ساختمان پارسیان به تشکیل کمیته مربوطه است تا نگرانی‌های به‌حق‌شان پیرامون خطر ریزشی که هر لحظه بیشتر امنیت جانی و مالی آنان را تهدید می‌کند، خاتمه پیدا کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد