hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > واکاوی علت تاخیر در اجرای پروژه سبزه میدان زنجان / "لجبازی" استاندار اسبق برای انعقاد قرارداد با قرارگاه خاتم

واکاوی علت تاخیر در اجرای پروژه سبزه میدان زنجان / "لجبازی" استاندار اسبق برای انعقاد قرارداد با قرارگاه خاتم

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه جمشید انصاری معاون رئیس جمهور مانع ورود قرارگاه خاتم به پروژه سبزه میدان در شورای چهارم شد، گفت: اگر جمشید انصاری لجبازی نمی‌کرد این پروژه در حال حاضر افتتاح شده بود.
عباس راشاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، با اشاره به طولانی شدن روند ساخت پروژه سبزه میدان گفت: دلیل طولانی شدن احداث طرح سبزه میدان زنجان در سال‌های گذشته به خاطر کم‌کاری برخی از مدیران وقت بوده به طوری که کم‌کاری آن‌ها سبب شد این پروژه 30 سال به حال خود رها شود.
وی با بیان اینکه این پروژه می‌توانست در سال‌های گذشته و با تدبیر برخی از مدیران وقت به اتمام برسد، تصریح کرد: برخی از مدیران به این پروژه خیانت کردند و مردم باید آن‌ها را بشناسند. برای ساخت پروژه سبزه میدان در شورای چهارم از قرارگاه سازندگی خاتم دعوت کردیم و قرارگاه برای ساخت این پروژه اعلام آمادگی کرد و حتی تفاهم‌نامه‌ای هم در این خصوص امضا شد.
رئیس شورای شهر زنجان تشریح کرد: ولی متاسفانه در آن سال جمشید انصاری استاندار وقت زنجان و معاون فعلی رئیس جمهور حاضر نشد این تفاهم‌نامه را امضا کند و حتی در این خصوص رفتار عجیبی از خودنشان داد. شاید اگر لجبازی و سیاسی بازی جمشید انصاری در آن زمان نبود قطعا تکلیف سبزه میدان تا الان مشخص شده بود.
وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته روال انجام کار قرارگاه به این شکل بود که باید نماینده عالی استان، قراردادها را امضا می‌کرد و عدم امضای جمشید انصاری سبب شد قرارگاه هم تمایلی برای اجرای پروژه نشان ندهد.
راشاد در پایان گریزی به افتتاح پروژه سبزه میدان در سال آینده زد و افزود: به لطف خدا وعده قطعی ما برای اتمام پروژه سبزه‌میدان، شش ماهه نخست سال 1400 است و امیدواریم این امر در موعد مقرر محقق شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد