hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > احداث پارکینگ توحید باعث رونق میدان شهدا می‌شود

احداث پارکینگ توحید باعث رونق میدان شهدا می‌شود

شهردار مشهد با اشاره به آغاز احداث پارکینگ توحید در میدان شهدا گفت: معتقدم احداث این پارکینگ و افزایش ظرفیت جای پارک خودرو باعث رونق گرفتن میدان شهدا خواهد شد.
محمد رضا کلائی شهردار مشهد، امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی پارکینگ توحید گفت: پروژه پارکینگ توحید یکی از پروژه‌هایی بود که مدت زمان طولانی معطل مانده بود، بخش زیادی از رو نق میدان شهدا بستگی به افزایش ظرفیت پارکینگ در این محل دارد که امیدواریم با بهره برداری از مجموعه توحید و پارکینگ هشت آباد این مشکل برطرف و زمینه رونق میدان شهدا ایجاد شود.

او افزود: در میدان شهدا که حدود هزار متر با حرم مطهر فاصله دارد نیاز به ساخت پارکینگ داشتیم تا بتوانیم حمل ونقل را برای تسهیل دسترسی زائران به حرم مطهر به ویژه در ایام پیک و مناسبت‌ها تغییر دهیم.

شهردار مشهد با بیان اینکه ۱۴ ماه برای احداث این پارکینگ در نظر گرفته شده است ادامه داد: پروبه‌های زیادی درحال اجرا است که بخشی به بهره برداری رسیده و بخشی نیز تا پایان سال آماده بهره برداری خواهد شد که اگر اجرا نمی‌شد باید در آینده با هزینه بسیار بیشتری اجرا می‌شد.

کلائی بیان کرد: اجرای پروژه‌های مشارکتی و رفع مشکلات آن‌ها و در اختیار قراردادن سرمایه بیشتر جهت تسریع در آن‌ها به خوبی از سوی معاونت اقتصادی انجام شده است که جای تشکر دارد.

او تصریح کرد: اکنون ۱۰-۱۵ پروژه عمرانی از جمله پروژه‌های تقاطع غیر همسطح خلیج فارس، مصلی، آزادگان، رودپارک و... با پشتیبانی و تامین مالی حوزه اقتصادی شهرداری مشهد اجرا می‌شود که با تلاش حوزه اقتصادی قطار توسعه با سرعت بیشتر رو به جلو حرکت می‌کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد