hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بازگشایی ورودی‌های باغ رضوان و آرامستان های محلی اصفهان

بازگشایی ورودی‌های باغ رضوان و آرامستان های محلی اصفهان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از بازگشایی ورودهای آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی اصفهان خبر داد و گفت: برگزاری مجالس ترحیم همچنان ممنوع است.
احمدرضا مرادی اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی و در راستای رعایت دستور العمل های بهداشتی به منظور کنترل شیوع کرونا از تاریخ ۸ آذر ماه زیارت اهل قبور و برگزاری مجالس ترحیم در آرامستان های اصفهان امکان پذیر نبود.
وی با قدردانی از همراهی شهروندان اصفهان در ایام مسدود بودن ورودی های آرامستان باغ رضوان، اعلام کرد: فرصت زیارت اهل قبور برای بازماندگان و بستگان مهیا شده و ورودی های آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی بازگشایی می شود.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان، مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با بیان اینکه برگزاری مجالس ترحیم همچنان ممنوع است، گفت: از شهروندان درخواست می شود در جهت پیشگیری از شیوع کرونا، با رعایت اصول و دستورالعمل های بهداشتی برای زیارت اهل قبور و انجام مناسک خاکسپاری اموات به آرامستان باغ رضوان و سایر آرامستان ها مراجعه کنند.
وی خاطرنشان کرد: عدم توجه به توصیه های بهداشتی باعث بازگشت مجدد محدودیت ها به آرامستان ها خواهد شد.
مرادی با اشاره به اینکه برگزاری هرگونه مراسم و مجالس ترحیم در آرامستان ممنوع است، از شهروندان خواست که از هرگونه تجمع و ازدحام به ویژه در محیط های سربسته جداً خودداری کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با تاکید براینکه حضور افراد در محوطه آرامستان و همچنین زیارت اهل قبور باید با کمترین نفرات و در کوتاه ترین  زمان ممکن باشد، افزود: رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک الزامی است.
وی اضافه کرد: شهروندان باید از توزیع هرگونه مواد خوردنی و آشامیدنی غیر بسته بندی در قالب پذیرایی، خیرات و نذورات خودداری کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد