hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اردبیل| جوانان اردبیل سرآمد طرح‌های دانش‌بنیان هستند

اردبیل| جوانان اردبیل سرآمد طرح‌های دانش‌بنیان هستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر با حمایت‌های صورت گرفته این استان به قطب ایده پردازی در حوزه‌های الکترونیکی و IT تبدیل‌شده است.


بهمن حسین زاده اضافه کرد: جوانان استان اردبیل سرآمد طرح‌های دانش‌بنیان هستند.

او با بیان اینکه توسعه این مهم نیازمند حمایت مالی در عرصه‌های مختلف است، تصریح کرد: بانک‌ها در این حوزه می‌توانند ضمن مشارکت‌های سازنده، حمایت‌های لازم را از ایده‌های نوجوانان به عمل‌آورند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با اشاره به سرمایه‌گذاری دولت در زمینه توسعه طرح‌های دانش‌بنیان و حوزه‌های الکترونیکی و IT تأکید کرد که براین اساس رویدادها و استارتاپ های برتر کارآفرینی در استان حمایت می‌شوند.

او درعین‌حال خواستار توسعه سرمایه‌گذاری بانک‌ها در این زمینه شد و بیان داشت: بانک‌ها باید در راستای رسالت خود گام‌های اساسی و تاریخی برای توسعه استان اردبیل بردارند. حسین زاده با یادآوری اینکه مجموعه مدیریتی اردبیل نیز حافظ و مدافع منافع بانک‌ها در استان است، یادآور شد: تعامل و هماهنگی بانک‌ها در این استان با سرمایه‌گذاران قابل‌توجه و همواره در حال رشد است. او از مسئولان ارشد بانک‌های دولتی خواست که اختیارات مالی استان اردبیل را با تفویض به شعب افزایش دهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد