hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > محدودیت‌های تردد شبانه در استان ایلام کما‌کان ادامه دارد

محدودیت‌های تردد شبانه در استان ایلام کما‌کان ادامه دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ورود ایلام به وضعیت زرد را نافی اعمال محدودیت و تردد‌های شبانه ندانست و گفت: محدودیت‌های تردد شبانه در استان کما‌کان ادامه دارد.

محمد کریمیان ، ورود ایلام به وضعیت زرد را نافی اعمال محدودیت و تردد‌های شبانه ندانست و اظهار داشت: محدودیت‌های تردد شبانه در استان کما‌کان ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: در هفته جاری استان روزهای بدون مرگ کرونایی را تجربه می‌کند که این تجربه امیددهنده برای مردم و کادر بهداشتی و درمانی است.

وی عنوان کرد: تجربه روزهای بدون مرگ کرونایی بسیار شکننده بوده و غفلت از آن علاوه بر ورود استان به وضعیت‌های نارنجی و قرمز به افزایش ابتلا و بستری و مرگ‌ومیرها منجر می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام هشدار داد و گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه ویژه به برگزاری مراسم ایام و مناسبت‌های ملی، مذهبی پیش رو در بستر فضای مجازی می‌تواند به پایداری وضعیت موجود استان و یا شکستن این وضعیت منجر شود که استدعای کادر بهداشتی و درمانی از مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و از مسئولان اجرای برنامه‌ها در فضای مجازی است.

استمرار محدودیت‌های تردد شبانه نیز مورد تأکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام بود و افزود: محدودیت‌های تردد، خاصه تردد شبانه یک ضرورت است.

وی تصریح کرد: تبعات لغو شتاب‌زده محدودیت‌های کرونایی برای وضعیت موجود به صلاح نیست و نباید از موج جدید کرونا غفلت کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد