hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > واسعی: صحبتى برای پیوستن به استقلال نکردم

واسعی: صحبتى برای پیوستن به استقلال نکردم

بازیکن تیم فوتبال تراکتور درباره پیشنهاد استقلال و وضعیت محرومیتش توضیحاتی داد.
سعید واسعی بازیکن تیم فوتبال تراکتور،  درباره اینکه گفته می‌شود در نیم فصل دوم راهی استقلال می‌شود، اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و صحبتی هم برای پیوستن من به استقلال نشده است. همچنین من با باشگاه تراکتور قرارداد دارم و حرفه‌ای نیست که با تیم دیگری مذاکره کنم و منتظر تصمیم باشگاه هستم.
واسعی درباره وضعیتش گفت: باشگاه تراکتور بیان کرد که بخشی از قراردادم را کسر می‌کند تا رضایت نامه ام را از باشگاه پیکان بگیرد و محرومیتم لغو شود، اما من قبول نکردم. به هر حال کار درستی نیست و این موضوع به شخصیت و اعتبارم لطمه می‌زند. همچنین پولی از باشگاه تراکتور نگرفتم و این باشگاه نباید من را تنها بگذارد.
او درباره وضعیت محرومیتش بیان کرد: من دوباره از باشگاه پیکان به کمیته استیناف شکایت کردم تا محرومیتم لغو شود. باشگاه پیکان ۳۲ درصد از طلبم را نداده است و من به صورت قانونی قراردادم را با این باشگاه فسخ کردم. امیدوارم شرایط به صورتی باشد که بتوانم از حق خود دفاع کنم.
واسعی گفت: باشگاه تراکتور تاکنون اقدامی برای رفع محرومیتم انجام نداده است و تکلیفم مشخص نیست و امیدوارم مسئولان این باشگاه در این باره اقدامی کنند. دوست دارم در تراکتور حضور داشته باشم و به مسئولان باشگاه گفتم که قراردادم را کسر نکنید تا در این تیم تبریزی بمانم.
او درباره اینکه از تراکتور جدا می‌شود، گفت: با توجه به اینکه با باشگاه تراکتور قرارداد دارم به همین علت مسئولان این باشگاه باید درباره وضعیتم تصمیم بگیرند که قراردادم را فسخ می‌کنند یا نه.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد