hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تردد شبانه در کلانشهر اصفهان از ساعت ۲۰ ممنوع است/لغو طرح زوج و فرد ترافیک از امروز

تردد شبانه در کلانشهر اصفهان از ساعت ۲۰ ممنوع است/لغو طرح زوج و فرد ترافیک از امروز

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر تردد هرگونه وسیله نقلیه از ساعت ۲۰ تا چهار بامداد در کلانشهر اصفهان ممنوع است.
سرهنگ محمدرضا محمدی ، از لغو طرح زوج و فرد ترافیک از امروز شنبه خبر داد و اظهار کرد: این طرح که به دلیل آلودگی هوا هفته گذشته فعال شده بود از امروز با توجه به بهبود شرایط لغو شده است.
وی افزود: اگر شرایط آلودگی هوای کلان‌شهر اصفهان بازگردد در صورت مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا مبنی بر اعمال دوباره طرح زوج و فرد، به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
سرهنگ محمدی همچنین به ممنوعیت تردد شبانه در کلان‌شهر اصفهان در آستانه شب یلدا اشاره و خاطرنشان کرد: در راستای مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا تردد هرگونه وسیله نقلیه در روزهای "شنبه و یکشنبه ۲۹و ۳۰ آذر" از ساعت ۲۰ تا چهار بامداد ممنوع است.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان تاکید کرد: با توجه به اجرای محدودیت‌ها و ابلاغ تعطیلی اصناف، از ساعت ۱۸، توصیه می‌شود کسبه و واحدهای صنفی مشخص شده قبل از ساعت ۲۰ در محل سکونت حضور داشته باشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد