hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| آغاز طرح آمارگیری از مسکن روستایی در ۲۸۴ روستای گلستان

گلستان| آغاز طرح آمارگیری از مسکن روستایی در ۲۸۴ روستای گلستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: چهارمین مرحله از طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی استان هم‌زمان با سراسر کشور در ۲۸۴ روستای استان گلستان آغاز شد.

 محمدتقی زمانی‌نژاد در حاشیه آغاز طرح آمارگیری از مسکن روستایی در استان اظهار داشت: 40 کارشناس عمران مشخصات فنی خانه‌های روستایی استان گلستان را ثبت می‌کنند. او با اشاره به اینکه طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی در گلستان تا 21 آبان ادامه دارد افزود: در این طرح بیش از 7 هزار و 600 واحد مسکونی در 284 روستای استان گلستان آمارگیری می‌شود. مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان افزود: در این آمارگیری 34 مورد مانند پی ساختمان، نوع سازه، کاربری و در و پنجره واحد ساختمانی بررسی می‌شود. او با اشاره به اینکه این طرح در سال‌های 82، 87 و 92 نیز اجراشده، افزود: این طرح در بازه زمانی 5 ساله اجرا می‌شود و امسال نیز از امروز و برای چهارمین بار به اجرا درمی‌آید. مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان هدف از اجرای این طرح را جمع‌آوری اطلاعات از مشخصات فنی ساختمان‌ها و عملکرد آن‌ها در برابر حوادث و بلایای طبیعی اعلام کرد که باهدف بررسی وضعیت مسکن روستایی اجرا می‌شود.

زمانی‌نژاد افزود: در اجرای این طرح تعداد 40 مهندس به‌صورت مستقیم مشارکت دارند که نتایج حاصل از این آمارگیری‌ها مورد تجزیه‌وتحلیل قرار می‌گیرد که این نتایج در برنامه‌ریزی‌های آتی استفاده می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد