hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شروع مجدد روند صعودی ابتلا به کرونا در تبریز/در صورت تداوم افزایش مبتلایان احتمال تشدید محدودیت‌ها وجود دارد

شروع مجدد روند صعودی ابتلا به کرونا در تبریز/در صورت تداوم افزایش مبتلایان احتمال تشدید محدودیت‌ها وجود دارد

فرماندار تبریز از شروع مجدد روند صعودی ابتلا به کرونا در تبریز خبر داد و گفت: در صورت تداوم افزایش مبتلایان، احتمال تشدید محدودیت‌ها وجود دارد.
بهروز مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به اینکه برخی محدودیت‌ها همچنان پابرجاست، اظهار داشت: محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 4 و تردد خودروهای غیربومی در شهرهای استان تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و خودروهای متخلف در این حوزه توسط پلیس و دوربین‌های ترافیکی اعمال قانون می‌شوند.
وی با بیان اینکه تردد خودروها با پلاک غیربومی در داخل استان و استان‌های دیگر همچنان ممنوع است، افزود: تردد پلاک‌ها در صورتی که مجوز داشته باشند و یا سفر اورژانسی داشته و مریض داشته باشند، در صورت داشتن مدارک مثبته، آزاد خواهد بود.
فرماندار تبریز با انتقاد از اینکه با اتمام محدودیت‌های کرونایی، ترددهای داخل شهری افزایش یافته است، گفت: تجمع در بازار و پاساژها و برخی مغازه‌ها بسیار زیاد است و باید مردم توجه بیشتری در کنترل بیماری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.
وی آمار روز گذشته مبتلایان به کرونا در تبریز را صعودی عنوان کرد و بدون ذکر تعداد مبتلایان، ابراز داشت: در بستری و فوتی هم روند افزایشی دوباره آغاز شده است.
مهدوی، با تاکید بر اینکه در صورت تداوم روند افزایشی، ممکن است محدودیت‌های سراسری دوباره آغاز شود، تصریح کرد: آمار مبتلایان، بستری و فوتی‌های به صورت روزانه رصد می‌شود و در صورت نیاز برای روزهای آینده تصمیم گیری می‌شود.
وی تعطیلی روز شنبه و یکشنبه یلدا را در حد پیشنهاد به ستاد ملی مقابله با کرونا دانست و ابراز داشت: ستاد استانی در این زمینه اختیاراتی ندارد و باید ستاد ملی در این زمینه تصمیم گیری کرده و اعلام کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد