hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > درهای "بوستان زندگی" به روی شهروندان باز است/ ورود معتادان ممنوع!

درهای "بوستان زندگی" به روی شهروندان باز است/ ورود معتادان ممنوع!

مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران با تأکید بر اینکه درهای بوستان زندگی بسته نیست، گفت: با توجه به موقیعت جغرافیایی محله هرندی از ورود کارتن خواب‌ها و معتادان به پارک ممانعت به عمل می‌آید.
علی محمد مختاری  با اشاره به بهره‌برداری از باغ سلیمانیه در منطقه 14 اظهار کرد: احداث این بوستان یکی دیگر از سلسله اقداماتی است که از سوی سازمان بوستان‌ها در راستای اهداف شهرداری تهران و اجرای وظایف خود برای خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان تهرانی و شهروندان منطقه 14 به بهره‌برداری رسیده است.
وی تصریح کرد: تبدیل باغات به بوستان‌های عمومی از سیاستهای جدید شهرداری تهران در این دوره محسوب می‌شود که از 3 سال گذشته اقدامات موثری در این حوزه انجام شده است و این فرآیند تا پایان این دوره ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به بهره‌برداری از بوستان زندگی در منطقه 12 و محله هرندی خاطرنشان کرد: این بوستان از اواخر مهر ماه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی با اشاره به جانمایی این بوستان در منطقه هرندی خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی این بوستان در جنوب شرق، خوشبختانه استقبال قابل قبولی از سوی شهروندان در این منطقه از این بوستان شده است و  روزانه در این شرایط و با توجه به فصل سرما بیش از 500 خانوار در این بوستان تردد می‌کنند.
وی با رد بسته بودن دربهای بوستان زندگی گفت: این بوستان دارای هفت درب در هفت نقطه است که تنها یکی از دربهای این بوستان آن هم به‌دلیل فعالیت‌های عمرانی در مجاورت پارک (ساختمان نیمه کاره پارک کودک) بسته است و مابقی درها از ساعت 5:30 دقیقه صبح تا 12 شب به روی شهروندان باز است.
مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه هیچ محدودیتی نیز برای ورود و خروج شهروندان در این منطقه در نظر گرفته نشده است، گفت: با توجه به حضور معتادن در محله هرندی اقداماتی برای ممنوعیت ورود این افراد در بوستان زندگی پیش‌بینی شده است تا مشکلی برای سایر خانواده‌ها در این بوستان ایجاد نشود. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد