hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۲۲۰ بیمار کرونایی در شاهرود و میامی جان باختند/ ۵۳۰۰ نفر مبتلا

۲۲۰ بیمار کرونایی در شاهرود و میامی جان باختند/ ۵۳۰۰ نفر مبتلا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: از اسفندماه ۹۸ که شاهد شیوع بیماری کرونا بودیم تا کنون در شهرستان‌های شاهرود و میامی ۲۲۰ بیمار کرونایی جان خود را از دست داده‌اند.
رضا چمن ، با بیان اینکه از ابتدای اسفندماه ۹۸ و همزمان با شیوع ویروس کرونا در سطح استان سمنان تا ابتدای روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه ۱۲ هزار و ۳۱۰ نفر با علائم ابتلای به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مراجعه داشته‌اند، تاکید کرد: شاهد بستری شدن سه هزار و ۵۴۵ نفر در شهرستان‌های شاهرود و میامی در بازه زمانی کنونی بوده‌ایم.
وی با بیان اینکه در این بازه زمانی در شاهرود و میامی ۲۲۰ نفر جان باختند، افزود: در ۲۴ ساعت منتهی به روز چهارشنبه، بیماری در شاهرود و میامی بابت کرونا جان خود را از دست نداده و شاهد کاهش ابتلاء هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه با شناسایی ۴۴ مورد جدید طی ۴۸ ساعت منتهی به ابتدای روز چهارشنبه شمار مبتلایان قطعی کرونا در شاهرود و میامی به پنج هزار و ۲۹۸ نفر رسیده است.
چمن با بیان اینکه در ۲۴ ساعت منتهی به پایان سه شنبه و آغاز روز چهارشنبه همچنین ۳۵ نفر با علائم ابتلاء به کرونا به مراکز درمانی مراجعه و چهار نفر بستری شدند، ابراز کرد: اکنون ۶۵ نفر در بخش‌های بیمارستانی مختص کرونا بستری هستند.
استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود است همچنین نگاهی به آمارهای ارائه شده از این دو دانشگاه همزمان با ابتدای روز چهارشنبه نشان می‌دهد که طی ۲۴ ساعت اخیر کسی از بابت کرونا در این استان جان خود را از دست نداده است.
در ۲۴ ساعت منتهی به چهارشنبه در سطح استان سمنان همچنین ۶۲ ابتلای جدید کرونا گزارش شده که نشان از کاهش میزان شیوع کرونا در سطح استان دارد زیرا این شاخص تا همین دو هفته پیش بیش از ۳۰۰ نفر بود اما این موضوع دلیل نمی‌شود که کرونا را دست کم گرفت زیرا با یک اجتماع کوچک و با نخستین خطا مجدداً همه چیز به شرایط نخست باز می‌گردد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد