hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تهران| ربودن مرد جوان در مسیر محل کار/ گروگان‌گیرها در کمتر از ۱۰ ساعت بازداشت شدند

تهران| ربودن مرد جوان در مسیر محل کار/ گروگان‌گیرها در کمتر از ۱۰ ساعت بازداشت شدند

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: با سرعت عمل پلیس تهران سه عامل ربایش مرد ۳۰ ساله شناسایی و کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر شدند.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر بازداشت یک گروگان‌گیر در شمال تهران، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: صبح روز شنبه 22 آذرماه مرد میانسال ضمن مراجعه به کلانتری 123 نیاوران، مأموران پلیس را در جریان وقوع آدم‌ربایی در محدوده میدان تجریش قرار داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: شاکی  عنوان کرد مردی جوان، پس از ربودن پسرش، با وی تماس گرفته و اعلام داشته است که پسرش را گروگان گرفته و برای رهایی وی 20 میلیارد ریال وجه نقد درخواست کرده‌اند.
وی با بیان اینکه تیم عملیات کلانتری نیاوران مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند، عنوان کرد: با رصدهای اطلاعاتی چند ساعته  هویت نخستین متهم پرونده که جوانی 33 ساله بود و متعاقب آن با اجرای طرح مهار،  مخفیگاه متهم در محدوده اقدسیه شناسایی شد و مأموران کلانتری موفق شدند با هماهنگی‌های قضائی فرد گروگانگیر را دستگیر کنند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجوئی‌های پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت که با دو همدستم چند روز پیش این نقشه را کشیدیم امروز صبح حین خروج سوژه  از منزل و حین رفتن به سمت محل کارش، او را تعقیب و در یک نقطه خلوت به زور سوار خودرو کردیم و دزدیدیم. بعد با خانواده‌اش تماس گرفته و 20 میلیارد ریال وجه نقد برای آزادی پسرشان درخواست کردیم.
موقوفه‌ای عنوان کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی  مخفیگاه هر دو همدست متهم نیز شناسایی شد و مأموران کلانتری مخفیگاه متهمان را  در محاصره خود قرار دادند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه  متهمان زمانیکه خود را در دایره محاصره پلیس دیدند، گروگان خود را آزاد کردند، گفت: بدین ترتیب مأموران کلانتری نیاوران موفق شدند کمتر از  10 ساعت پس از آدم‌ربایی، دو متهم دیگر این پرونده را  دستگیر و فرد گروگان گرفته شده را به آغوش خانواده‌اش بازگردانند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد