hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کاهش تعداد بستری‌های کرونا در لرستان/ ۱۱۴۶ نفر فوت کردند

کاهش تعداد بستری‌های کرونا در لرستان/ ۱۱۴۶ نفر فوت کردند

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی طی دو هفته اخیر، گفت:این امر موجب کاهش ورودی به بیمارستان‌ها و تعداد بستری‌ها شده است.
مریم کوشکی در سخنانی با اشاره به آخرین آمار شیوع کرونا در لرستان، اظهار داشت: از مجموع ۱۴۴ هزار و ۱۱۷ نمونه ارسالی به آزمایشگاه، ۱۴۳ هزار و ۱۹ مورد پاسخ داده شده است.
وی، عنوان کرد: ۵۵ هزار و ۹۶۸ مورد از این نمونه‌ها تا کنون مثبت بوده است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: متأسفانه هزار و ۱۴۶ نفر نیز به علت این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
کوشکی با تاکید بر اینکه در دو هفته اخیر که محدودیت‌های کرونایی در استان اجرا شد، خوشبختانه در ورودی به بیمارستان‌ها، بستری‌ها و فوتی‌ها کاهش مشخصی را داشته‌ایم، گفت: البته در فوتی‌ها کاهش مقداری کمتر بوده که طبیعی است، چرا که به طور معمول بعد از اینکه دو هفته ورودی به بیمارستان‌ها و بستری‌ها کم می‌شود، تعداد فوتی‌ها کاهش پیدا می‌کند.
وی که در گفتگوی تلویزیونی سخن می‌گفت، با بیان اینکه تعداد بستری‌های مشکوک به کرونا و همچنین قطعی از نزدیک به هزار نفر به ۶۳۰ نفر در حال حاضر رسیده است، ادامه داد: حدود ۳۵۰ مورد کاهش بستری در کل استان طی این دو هفته داشته‌ایم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد