hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| دستگیری عاملان تیراندازی در شهرهای گلستان توسط پلیس امنیت

گلستان| دستگیری عاملان تیراندازی در شهرهای گلستان توسط پلیس امنیت

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری اراذل‌واوباش و عاملان تیراندازی در شهرهای استان خبر داد و گفت: با تلاش پلیس امنیت عمومی استان گلستان از ابتدای سال تاکنون 141 مجرم سابقه‌دار و فراری شناسایی و دستگیر شدند.


علی‌اکبر جاویدان اظهار کرد: یکی از پلیس‌های تخصصی فعال در استان پلیس امنیت عمومی است که خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهد و وظایف مأموریتی مهمی را بر عهده دارد.

او ادامه داد: یکی از مأموریت‌های این پلیس، نظارت بر فعالیت اماکن عمومی و صنوف است که از ابتدای سال تاکنون بیش از 23 هزار مورد بازدید از صنوف در سطح استان توسط این پلیس انجام‌شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش داشته است. فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: در این مدت 3 هزار و 565 پروانه کسب جدید صادرشده و 798 واحد صنفی متخلف پلمپ شده است. جاویدان بیان کرد: بخش مهمی از فعالیت پلیس امنیت عمومی نظارت بر ورود و خروج‌ها به داخل کشور و صدور گذرنامه برای متقاضیان است که در این مدت 21 هزار و 852 گذرنامه جدید توسط پلیس امنیت عمومی استان صادرشده و همچنین در این مدت کنترل ورود و خروج 9 هزار و 560 نفر از طریق مرزهای زمینی و هوایی در استان انجام‌شده است. او گفت: شناسایی و دستگیری مجرمان خطرناک، فراری و سابقه‌دار و برخورد با برخی جرائم خاص و مهم در حوزه مسئولیتی پلیس امنیت عمومی است که در این مدت پلیس امنیت عمومی استان 141 نفر از مجرمان متواری و سابقه‌دار که جرائم مختلفی همانند شرارت، تیراندازی و جرائم خشن در پرونده آن‌ها ثبت‌شده را شناسایی و دستگیر کرده و تحویل مراجع قضایی شدند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 43 درصد افزایش داشته است. فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی و بی‌وقفه پلیس امنیت عمومی گفت: دو شب گذشته تعدادی از اراذل‌واوباش به نام که در گذشته اقدام به تیراندازی در سطح استان کرده بودند شناسایی و توسط پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شدند. جاویدان در بخش دیگری با اشاره به فعالیت‌های پلیس 110 از ابتدای امسال تاکنون خاطرنشان کرد: در این مدت 401 هزار و 760 تماس تلفنی با پلیس 110 استان برقرارشده که 121 هزار و 117 تماس منجر به عملیات پلیسی شده و بیش از 213 هزار تماس آن راهنمایی و ارشاد بوده است. او به نظارت همگانی بر عملکرد پلیس توسط سامانه تلفنی 197 اشاره کرد و گفت: در این مدت 9 هزار و 398 تماس با مرکز نظارت همگانی 197 انتظامی گلستان برقرارشده که 10 درصد آن شکایت بوده که کاهش 69 درصدی داشته، 4 هزار تماس تقدیر بوده که افزایش 14 درصدی داشته و 4 هزار و 509 مورد نیز راهنمایی و ارشاد بوده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد