hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > بن افلک ٤٠ روز است لب به الکل نزده است

بن افلک ٤٠ روز است لب به الکل نزده است

بن افلک کارگردان برنده اسکار چندماه است که درگیر ترک الکل است. او اخیرا اعلام کرده که دوره ٤٠روزه ترک الکل را با موفقیت در یکی از کلینیک‌های درمانی گذرانده است. او روز پنجشنبه در گفت‌وگویی اعلام کرده است؛ مبارزه با الکل یک مبارزه تمام‌وقت است که هیچ‌گاه نمی‌توان از آن دست کشید. او که همسر جنیفر گارنر، هنرپیشه معروف‌ هالیوودی است و سه فرزند نیز دارد، گفته که این مبارزه را به خاطر خودش و خانواده‌اش انجام می‌دهد. افلک گفته که امیدوارم در پایان این مبارزه بتواند به الگویی برای همه آنهایی که گرفتار اعتیاد به نوشیدن الکل هستند، تبدیل شود.

در ماه آگوست بود که گزارش‌هایی درباره بستری‌شدن افلک ٤٦ساله در یک مرکز بازپروری منتشر شد. کیسی افلک، برادر کوچک‌تر بن با تأیید این گزارش‌ها گفت: «بن معتاد به الکل است. پدربزرگ و مادربزرگ من هم معتاد به الکل بودند. پدرم هم همین‌طور. پدرم به مدت ٣٠‌سال با اعتیاد به الکل دست‌وپنجه نرم کرد و خود من هم ٦‌سال گرفتار الکل بودم و حالا بن سعی دارد با این اعتیاد مبارزه کند و من می‌دانم که چه کار سختی انجام می‌دهد».
افلک آخرین‌بار مارس‌ سال گذشته بستری شده بود. در آن زمان او در بیانیه‌اش گفته بود: می‌خواهم بهترین پدری که می‌شود، باشم و به بهترین نحو زندگی کنم. می‌خواهم فرزندانم بدانند وقتی نیاز به کمک داری، گرفتن کمک هیچ خجالتی ندارد و برای دیگران هم منبع یاری باشم تا آنهایی که از برداشتن نخستین گام می‌ترسند نیز، این کار را الگوی خود کنند.
افلک همچنین از همسر خود، جنیفر گارنر که ‌سال قبل درخواست طلاق داده بود، بابت حمایت‌ها و کمک به مراقبت از سه فرزندشان تشکر کرد. عکاسان گارنر را درحالی ‌که به افلک در رفتن به مرکز بازپروری کمک می‌کرد، شکار کردند.
سال ۲۰۱۲ نخستین‌بار بود که افلک از اعتیاد و بستری خود در ‌سال ۲۰۰۱ به‌عنوان یک بازیگر ۲۹ساله پرده برداشت. اگر مشکلات اعتیاد و دوره‌های درمان به روند کاری افلک لطمه‌ای نزند، انتظار می‌رود که او ‌سال آینده با دو فیلم «مرز سه‌گانه» و «آخرین چیزی که او می‌خواهد» به سالن‌های سینما بازگردد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد