hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۱۰۶۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد/فوت ۴۳ نفر

۱۰۶۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد/فوت ۴۳ نفر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی یک هزار و ۶۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل در ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

آرش نجیمی  با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ۲۴ ساعت اخیر اظهار داشت: در این بازه زمانی یک هزار و ۶۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد بیمار جدید شناسایی شده ۲۶۶ بیمار در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعداد کل بیماران بستری در استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل را دو هزار و ۴۹ بیمار اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۳۷۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

وی اضافه کرد: همچنین باید توجه داشت که از روز گذشته تاکنون ۲۵۵ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

نجیمی آمار مرگ و میر بیماران مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان در ۲۴ ساعت اخیر را ۴۳ نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون تست ۳۳ نفر از این فوتی‌ها مثبت کرونا بوده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد