hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش قیمت آجر در ایرانشهر/ سوخت تنها به کوره‌های آجرپزی فعال تعلق می‌گیرد

افزایش قیمت آجر در ایرانشهر/ سوخت تنها به کوره‌های آجرپزی فعال تعلق می‌گیرد

فرماندار ایرانشهر با اشاره با بالا بودن قیمت آجر در این شهرستان، گفت: کوره‌های آجرپزی صرفاً با تولید سوخت‌ می‌گیرند.
ابوذر کوثری  اظهار داشت: جلسات کارشناسی با حضور دستگاه‌های متولی برگزار کردیم و در اولین گام در نشست با تولیدکنندگان به بررسی مشکلات آن‌ها از جمله بحث دستمزد کارگران و مایحتاج آنها و همچنین گرانی قطعات ماشین آلات حمل و نقل و مشکلات مسیر جاده که متاسفانه هنوز از وضعیت مناسبی برخوردار نیست پرداخته و به ارزیابی اولیه رسیدیم.
وی افزود: در جلسه با کوره داران آنالیزه قیمت را از آنها با در نظر گرفتن تمامی موارد دریافت کردیم ولی بازهم بخاطر مرتفع کردن دغدغه شهروندان به این آنالیز بسنده نکرده و کارشناسان صنعت و معدن را هم موظف کردیم با تحقیقات میدانی  آنالیز خودشان  را ارائه دهند که در نهایت بعداز برگزاری چندین جلسه با کارشناسان مربوطه قیمت تقریبی آجر ساده دو میلیون چهارصد هزارتومان و آجر سفالی دو میلیون هفتصدهزار تومان برآورد شد.
فرماندار ایرانشهر تصریح کرد: عرضه آجر در شهرستان از سوی دفتر فروش با نظارت اداره صمت صورت می‌گیرد، هم قبل و هم بعد از بارگیری کامیون‌های حمل باید برگه باسکول را ارایه دهند.
کوثری خاطرنشان کرد: آنالیز قیمت‌ها هر ماه با توجه به تغییر در آیتم‌های موثر در قیمت تمام شده آجر به روز خواهد شد ولی تا نشست بعدی این قیمت ها در سطح شهرستان مبنا است و تامین سوخت کوره داران منوط به رعایت قیمت و میزان تولید آنها خواهد بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد