hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شکار در اردبیل ممنوع شد/ بدون هیچ اغماضی با شکارچیان متخلف برخورد می‌کنیم

شکار در اردبیل ممنوع شد/ بدون هیچ اغماضی با شکارچیان متخلف برخورد می‌کنیم

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: در اردبیل شکار ممنوع بوده و در این راستا بدون هیچ اغماضی با شکارچیان متخلف برخورد می‌کنیم.
سعید شهند بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  برابر قوانین و مقررات سازمانی هرگونه شکار و صید در سطح استان ممنوع است و با متخلفان شکار صید در سطح استان اردبیل برابر قانون برخورد جدی صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه از ابتدای مهرماه تا کنون 24 قبضه سلاح مجاز و 5 قبضه سلاح غیرمجاز از متخلفان کشف و ضبط شده است، گفت:سعی خواهیم داشت تا وظیفه خطیر خود را در راستای حفظ محیط زیست پیش ببریم که در این زمینه نیاز است تا به دلیل موقعیت جغرافیایی و اقلیمی از تخلفات شکار و صید غیرمجاز در استان اردبیل جلوگیری شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل بیان کرد: در طی این مدت پرندگان شکار شده شامل گونه‌های دراج، کبوتر وحشی و کبک بوده و پرنده‌ای که عمدتا زنده گیری می‌شود سهره طلایی بوده است.
شهند  با اشاره به اینکه زیستگاه‌ها و تنوع زیستی استان توسط محیط بانان که ضابط دادگستری هستند به صورت شبانه روزی رصد و پایش می‌شود، افزود: از دوستداران محیط زیست و حیات وحش درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده‌ی هر گونه تخلف در حوزه‌ی شکار و صید موارد را از طریق شماره ارتباطات مردمی 1540 و یا به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست و پاسگاه‌های محیط بانی گزارش دهند.
وی با اشاره به فعالیت  مراکز غیرقانونی حیات‌وحش در سطح استان اردبیل افزود: تمام سیاست ما بر این خواهد بود تا این مراکز را با برنامه‌ریزی‌های هدفمند و منسجم در اسرع وقت پلمپ کرده و از فعالیت غیرمجاز آنها در حوزه محیط زیست جلوگیری کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد