hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان غربی > مهاباد بیشترین فوتی‌های کرونا در استان را ثبت کرد

مهاباد بیشترین فوتی‌های کرونا در استان را ثبت کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان مهاباد با ۶ فوتی بیشترین آمار قربانیان کرونا در استان را ثبت کرد.
جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی استان بیان کرد: در شبانه روز گذشته متاسفانه با ۱۹ مورد فوتی جدید مبتلا به کرونا ۶ مورد از مهاباد، ۵ مورد خوی، ۳ مورد ارومیه، ۲ مورد سردشت، ۱ مورد پیرانشهر، ۱ مورد تکاب، ۱ مورد ماکو و ۱۲ مورد از فوتی‌های مشکوک روز‌های گذشته مجموع فوتی‌های استان به ۱۹۵۶ مورد افزایش یافت.
آقازاده افزود: در حال حاضر تعداد کل بستری‌های مربوط به بیماری‌های سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۱۶۲۶ نفر رسیده است که از این تعداد ۹۸۰ نفر مشکوک و ۶۴۶ نفر مبتلا به کرونا هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تصریح کرد: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۲۷۷ نفر بوده که از این تعداد، ۱۷۰ نفر به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.
او از مردم خواست با رعایت دستورات بهداشتی شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری، پرهیز از حضور در مهمانی و تجمعات و شست و شوی منظم دست‌ها ضمن حفظ سلامت خود تیم‌های بهداشتی و درمانی را یاری رسانند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد