hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > محدودیت های ترافیکی پلیس در کهگیلویه و بویراحمد

محدودیت های ترافیکی پلیس در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اعلام وضعیت سیاه کرونایی محدودیت‌های ترافیکی به مدت دو هفته در شهر‌های کهگیلویه وبویراحمد اعمال می‌شود.
سرهنگ خوشوقت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اعلام وضعیت سیاه کرونایی محدودیت‌های ترافیکی به مدت دو هفته در شهر‌های کهگیلویه وبویراحمد اعمال می‌شود و این محدودیت‌ها طبق مصوبه ستاد کرونا به منظور پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران و بویراحمد اعمال می‌شوند.
سرهنگ خوشوقت افزود: این محدودیت‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به مدت ۲ هفته در مبادی ورودی به شهر‌های استان اعمال می‌شود.
او با بیان اینکه در این ایام از ورود خودرو‌های غیر بومی نیز به مرکز شهر‌های استان نیز ممانعت می‌شود افزود:رانندگان غیر بومی بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات آیین نامه راهنمایی و رانندگی و مصوبه ستاد کرونا ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعمال محدودیت‌های ویژه در برخی خیابان‌های شهر یاسوج نیز خبرداد و گفت: فردا خیابان‌های منتهی به میدان جانباز، هفت تیر، خیابان طالقانی، میدان شهدای نیروی انتظامی، خیابان فردوسی مسدود و محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.
سرهنگ خوشوقت افزود: ورود و خروج خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی شامل این محدودیت‌ها نمی‌شود.
او با بیان اینکه اعمال این محدودیت‌ها به دلیل جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا و کمک به کادر بهداشت و درمان است گفت: انتظار داریم هم استانی‌ها و رانندگان در اجرای این طرح یاریگر پلیس باشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد