hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تردد خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی در کلان شهر اصفهان ممنوع است

تردد خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی در کلان شهر اصفهان ممنوع است

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، تردد خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی حتی از شهرستانهای تابعه در کلان شهر اصفهان ممنوع است.

سرهنگ محمدرضا محمدی ، اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا تردد خودروها با پلاک غیر بومی در کلان شهر اصفهان ممنوع است و این امر مشمول پلاک شهرستان‌های تابعه استان اصفهان نیز هست.

وی با بیان اینکه این طرح شامل وسایل نقلیه عمومی مسافربری و حمل بار نمی‌شود، افزود: همچنین تردد خودروها با پلاک‌های غیر بومی که مالک آنها ساکن اصفهان باشد و یا در این شهر اشتغال داشته باشد بلامانع است و مشمول جریمه نخواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان با بیان اینکه اولویت پلیس در برخورد با متخلفان در این زمینه فرهنگ سازی برای کاهش تردد در این ایام است، ابراز داشت: چنانچه رانندگان در زمینه طرح تردد، به هشدارهای پلیس توجه نداشته باشند ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک توسط رانندگان و به ویژه رانندگان خودروهای عمومی ضروری است، تاکید کرد: در سه روز نخست اجرای این طرح، با موضوع عدم استفاده از ماسک در خودروها به شکل ارشادی برخورد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد