hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > نمایشگاه‌ها، تالارها و رستوران‌ها تعطیل شدند؛ وضعیت بحرانی کرونا در اردبیل روز به‌روز شدیدتر می‌شود

نمایشگاه‌ها، تالارها و رستوران‌ها تعطیل شدند؛ وضعیت بحرانی کرونا در اردبیل روز به‌روز شدیدتر می‌شود

استاندار اردبیل گفت: با توجه به وضعیت بحرانی و حاد کرونایی در استان اردبیل و ادامه این روند محدودیت‌های بیشتری در استان اردبیل اعمال و تا اطلاع ثانوی بسیاری از مراکز و اصناف تعطیل خواهد شد.
اکبر بهنامجو  اظهار داشت: با توجه به وضعیت بحرانی و حاد کرونایی در استان اردبیل و ادامه این روند محدودیت‌های بیشتری در استان اردبیل اعمال و تا اطلاع ثانوی بسیاری از مراکز و اصناف تعطیل خواهد شد.
وی بیان کرد: به هیچ عنوان در شهرستان‌های اردبیل و مشگین‌شهر که وضعیت نامناسب و خطرناکی دارند تجمع و دورهمی‌ها ادامه نداشته باشد و با توجه به وضعیت پیش‌آمده در این دو شهرستان از روز چهارشنبه محدودیت‌های کرونایی اعمال می‌شود.
استاندار اردبیل بیان کزد: طبق مصوبه ابلاغیه از روز چهارشنبه تالارها  به طور کامل بسته می‌شوند، مدارس در تعطیلی کامل به سر خواهند برد، همایش‌ها کامل تعطیل خواهند شد، غذاها فقط به صورت بیرون‌بر خواهد بود، آرایشگاه‌های زنانه تعطیل می‌شوند، برگزاری جلسات بیشتر از 10 نفر امکان‌پذیر نخواهد بود و قهوه‌خانه و قلیان‌سراها نیز تعطیل خواهند شد.
بهنامجو با اشاره به و ضعیت مراکز درمانی و بهداشتی نیز اظهار کرد: نیاز است در این مراکز نیز مراقبت‌های بیشتر اعمال شود و مردم همکاری‌های لازم را داشته باشند تا مرکز شیوع بیماری مجدداً آغاز نشود.
وی اظهار کرد: از روز چهارشنبه تمامی عروسی‌ها و مراسمات تعطیل است اما این محدودیت‌ها در شهرهای زرد و سفید اعمال نشده و بر حسب وضعیت موجود ابلاغیه‌ها اعلام خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد