hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خراسان رضوی| جابجایی تمامی بازنشستگان باتدبیر مناسب انجام می‌شود

خراسان رضوی| جابجایی تمامی بازنشستگان باتدبیر مناسب انجام می‌شود

استاندار خراسان رضوی گفت: تغییر و جابه‌جایی بازنشسته‌ها در مهلت قانونی خود و باتدبیر مناسب به‌نحوی‌که تنش و مشکلی در امور مردم روی ندهد، انجام می‌شود. علی‌رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در حاشیه جلسه شورای اداری در جمع خبرنگاران گفت: طبق قانون و در مهلت دو ماه ابلاغ‌شده، باید تمامی کسانی که مشمول این قانون می‌شوند حداکثر تا سقف زمانی تعیین‌شده مسئولیت را واگذار کرده و کنار بروند.


او با بیان اینکه بعضی از معاونان استانداری مشمول این قانون می‌شوند، افزود: آن‌ها با تصویب این قانون استعفای خود را به‌صورت مکتوب اعلام کردند، اما وزیر کشور عنوان کرد که پذیرش استعفای آن‌ها با سازمان بالادستی که حکم آن‌ها را صادر کرده است.

استاندار خراسان رضوی در ادامه گفت: در این رابطه وزیر کشور توصیه کردند تا زمانی که جایگزینی برای آن‌ها در مهلت قانونی انتخاب و معرفی نشده از بیان و پیگیری استعفا خودداری کنند.

رشیدیان افزود: کسانی که باید بازنشسته شوند مشخص و در سیستم سامانه اداری کاملا قابل احصا هستند و نیازی نیست که بعضی توصیه کنند که بگردیم و آن‌ها را پیدا کنیم.

 او گفت: همه‌کسانی که مشغول به کار هستند خود از آن‌ها دعوت کرده‌ایم که با توجه به تخصص و تجربه‌شان مسئولیت را بپذیرند و عملا طی این سال‌ها منشاء خیر در امور بوده‌اند.

استاندار خراسان رضوی افزود: امروز هم بر اساس مصالح کشور مجلس شورای اسلامی چنین قانونی را تصویب و دولت هم آن را ابلاغ کرده است و همه‌کسانی که قانون شامل آن‌ها می‌شود طبق آن باید کنار بروند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد