hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان| انتقال زوایای دوران دفاع مقدس به نسل جوان با استفاده از هنر

سیستان و بلوچستان| انتقال زوایای دوران دفاع مقدس به نسل جوان با استفاده از هنر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: هنر کاربردی‌ترین ابزار برای انتقال زوایای پیدا و پنهان دوران دفاع مقدس به نسل جوان است.


سردار غلام نبی کوهکن در آیین شب‌شعر و خاطره‌ راویان حماسه بیان داشت: مردم شیعه و سنی استان در محبت به اهل‌بیت علیه‌السلام از هیچ‌چیزی کم نگذاشته‌اند.

او افزود: باوجود همه توطئه‌های که دشمنان علیه انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کردند اما اکنون ما سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس را برگزار می‌کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یادآور شد: در جنگ تحمیلی علیه ایران صدام حسین ملعون یک مترسکی بیش نبود بلکه در عقبه آن ٤٣ کشور جهان حضور داشتند که جنگ جهانی علیه ما به راه انداخته بودند.

کوهکن خاطرنشان کرد: خیلی از تحلیلگران اعتقاد داشتند که در این جنگ نابرابر انقلاب نوپای جمهوری اسلامی از بین می‌رود، اما دیدند با وحدت ملی بین نیروهای مسلح و مردم کمر دشمنان در دوران دفاع مقدس خم شد.

او افزود: قبل از اینکه انقلاب اسلامی شکل بگیرد بلوک شرق و غرب به دنبال براندازی انقلاب اسلامی بودند زیرا که می‌ترسیدند انقلاب اسلامی در دیگر کشورهای جهان گسترش یابد.

این مقام مسئول ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، دشمنان اسلام شاهد احیا شدن دین اسلام بودند و این اتفاق برای آنان قابل‌پذیرش نبود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد