hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > محدودیتی برای تردد خوردوها بین تهران و کرج اعمال نمی‌شود

محدودیتی برای تردد خوردوها بین تهران و کرج اعمال نمی‌شود

جانشین ستاد مدیریت بیماری کرونا استان البرز با اشاره به وضعیت حاد شیوع بیماری کرونا در استان البرز، گفت: محدودیتی برای تردد خودروها بین تهران و کرج اعمال نمی‌شود.
علی درویش پور در مورد اعمال محدودیتهای کرونایی در استان البرز با توجه به شرایط کنونی اظهار داشت: وضعیت بیماری کرونا در استان البرز در حال حاضر قرمز است.
وی افزود: در موج سوم شاهد آن بودیم که بیماری در اذهان برخی از افراد ساده انگاری شده و با عدم رعایت دستورالعمل‌ها و بی توجهی به هشدارهای مسئولین بهداشت و درمان و ستاد کرونا سبب افزایش تصاعدی بیماری در سطح کشور و استان البرز شدند.
جانشین ستاد مدیریت بیماری کرونا استان البرز با بیان اینکه با ابلاغ محدودیت‌های ترددی در 5  کلانشهر  کشور جلسه هماهنگی اجرای محدودیت‌ها برقرار و از ساعت 24 روز چهارشنبه اکیپ‌هایی متشکل از نیروی انتظامی پلیس راه و راهور، کارشناسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز و امدادگران جمعیت هلال احمر در مبادی ورودی و خروجی شهر مستقر شدند،بیان کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی  از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی ضروری است.
درویش پور  با بیان اینکه  برای برخی از شهروندان استان البرز که بین کرج و تهران بصورت روزمره تردد دارند نگرانی‌هایی وجود داشت،تصریح کرد: با پیگیری‌های ستاد استانی کرونا و مکاتبات و مذاکراتی که با وزارت کشور داشتیم بر یکپارچگی و جدایی ناپذیر بودن تهران و البرز تاکید شد و این بار نیز با وجود ممنوعیت‌های اعمال شده، تردد بین دو شهر کرج و تهران شامل محدودیت نمی‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد