hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > وضعیت بحرانی کرونا در سیرجان/ تخت خالی نداریم

وضعیت بحرانی کرونا در سیرجان/ تخت خالی نداریم

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: متأسفانه سیرجان در وضعیت بسیار بدی قرار گرفته و می‌توان گفت در وضعیت بحرانی کرونا است.

غلامرضا جهانشاهی با اشاره به اینکه بیماری کووید ۱۹ بسیار خطرناک شده است، اظهار کرد: روزانه تعداد ۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در سیرجان بستری می‌شوند که رکوردی جدید است.

وی افزود: بیماران جدید اکثراً به صورت خانوادگی درگیر این بیماری شده اند و پیک جدید این ویروس مهاجم تر شده و این زنگ خطر جدیدی است.

جهانشاهی ضمن توصیه به مردم در زمینه رعایت نکات بهداشتی گفت: از فرستادن فرزندان خود به مدرسه خودداری کنید، از تجمعات خانوادگی جدا اجتناب کنید، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و شستن دست‌ها با صابون از مهمترین اقدامات پیشگیرانه است.

وی در مورد وضعیت حوزه درمان و کادر درمان گفت: خستگی کادر درمان کار را برای ما دشوار کرده است اما مدافعان سلامت با وجود خستگی مشغول خدمت هستند.

وی در رابطه با آمار بیماران کرونا در سیرجان گفت: روز گذشته متأسفانه ۱۶۵ بیمار بستری در بیمارستان‌های شهرستان بستری هستند که دیگر تخت خالی نداریم و پرسنل ما اعم از پزشک و پرستار خسته هستند.

جهانشاهی از مردم خواست که تنها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و دوری از خانواده‌های بیمار و قرنطینه خانوادگی و ماندن در خانه می‌توان این بیماری خطرناک را شکست داد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد