hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تصمیم گیری فعالیت مدارس توسط ستاد مقابله با کرونا انجام می شود

تصمیم گیری فعالیت مدارس توسط ستاد مقابله با کرونا انجام می شود

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: با توجه به تعطیلی مدارس تا روز چهارشنبه، در جلسه آینده ستاد مقابله با کرونا استان در خصوص بازگشایی و یا استمرار تعطیلی مدارس تصمیم گیری می شود.
رشید قربانی ظهر امروز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان کردستان، اظهار کرد: آموزش دانش آموزان پایه اول اگر درست و کامل صورت نگیرد ممکن است در آینده به لحاظ تحصیلی دچار مشکلات بسیاری شوند و یا حتی منجر به ترک تحصیل عده‌ای شود.
وی افزود: به دنبال این هستیم که حداقل از هفته آینده کلاس پایه اولی‌ها را هفته‌ای یک روز با حضور حداکثر پنج دانش آموز در هر کلاس به صورت حضوری برگزار کنیم تا ضربه به روحیه این دانش آموزان وارد نشود که قطعاً با مشکلات تحصیلی در آینده مواجه می‌شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: از صدا و سیما نیز درخواست داریم همکاری لازم را با مجموعه آموزش و پرورش داشته باشد تا بتوانیم آموزش‌های لازم را از طریق برنامه‌های تدوین شده برای تمام سطوح تحصیلی داشته باشیم.
قربانی به آئین نامه واگذاری املاک مازاد و یا بازسازی و تغییر کاربری این املاک اشاره کرد که به سازمان آموزش و پرورش ابلاغ شده و یادآور شد: باید در این خصوص تصمیم درست گرفته شود تا بتوانیم از این محل درآمدزایی مناسبی برای این سازمان داشته باشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد