hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خوزستان| از ۳۳۵ عنوان کتاب مجوزدار استان خوزستان حمایت مالی صورت می‌گیرد

خوزستان| از ۳۳۵ عنوان کتاب مجوزدار استان خوزستان حمایت مالی صورت می‌گیرد

سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی خوزستان برگزار و در آن حمایت از ۳۳۵ عنوان کتاب مجوز دار در استان خوزستان و خریداری ۱۰۰ نسخه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تصویب و یکی از اعضا نیز از اهدای ۱۰ هزار جلد کتاب اعلام آمادگی کرد.

در این جلسه، منصور کوهی‌رستمی با اشاره به برگزاری این انجمن، اظهار داشت: اولین گام برگزاری مستمر این جلسات است و انجمن‌های اسلامی به‌عنوان بازوان اداره کل کتابخانه‌های استان خوزستان برای پیگیری مشکلات، مسائل، طرح‌ها و پروژه‌هایی که امکان اجرا در کتابخانه را ندارد، بررسی و به تصویب می‌رسانیم.

او با اشاره به این‌که در این جلسه، اولین بحث حمایت از نویسندگان بومی استان خوزستان مطرح شد، بیان کرد: یکی از دغدغه‌های همیشگی نویسندگان بومی ازلحاظ مالی و معنوی بسیار به آن‌ها توجه نمی‌شود؛ در اداره کل کتابخانه‌های عمومی به دلیل ضعف‌های مالی طی سال‌های گذشته از نویسندگان بومی حمایتی انجام نمی‌شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: برخی از نویسندگان کتاب‌های خود را به اداره ارائه و در سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی خوزستان طرح موضوع شد؛ 335 عنوان کتاب مجوزدار در اداره کل کتابخانه‌های استان وجود دارد اما به دلیل تنگناهای مالی نتوانستیم آن‌ها را تهیه کنیم.

او خاطرنشان کرد: اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی خوزستان در سومین جلسه پیشنهاد‌هایی را ارائه کردند تا در آینده نزدیک این تعداد کتاب را بتوان خریداری کرد و دغدغه نویسندگان را برطرف کرد؛ برخی اقدامات نظیر رونمایی و جلسات نقد و بررسی در سطح اداره کل در حال انجام است. کوهی‌رستمی عنوان کرد: در این جلسه مصوب شد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان 100 نسخه از این عناوین کتاب‌ها را خریداری، در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قرار دهد تا بتوان در سطح کتابخانه‌های استان توزیع کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد