hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان غربی > قیمت خرید تضمینی سیب تاکنون در ارومیه اعلام نشده است

قیمت خرید تضمینی سیب تاکنون در ارومیه اعلام نشده است

رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار ارومیه با اشاره به پیش‌بینی تولید بیش از یک میلیون تن سیب در استان گفت: تاکنون قیمت خرید تضمینی سیب به کشاورزان آذربایجان ‌غربی و ارومیه اعلام نشده است.
قاسم عزتی، با اشاره به پیش‌بینی تولید بیش از یک میلیون تن سیب در استان اظهار داشت: با این حال تاکنون قیمت خرید تضمینی سیب به کشاورزان آذربایجان ‌غربی و ارومیه اعلام نشده است.
وی در ادامه با اشاره به تولید هندوانه در استان‌های جنوبی کشور توسط کشاورزان ارومیه‌ای گفت: کشاورزان این شهر برای تولید هندوانه در شهرهای میناب در بندرعباس و نیز بندرجاسک و بندر چابهار در استان سیستان و بلوچستان، زمین اجاره کرده و روزانه دو هزار تن از این محصول بارگیری شده و به میدان میوه و تره بار ارومیه وارد می‌شود.
رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار ارومیه گفت: این هندوانه‌های تولیدی به مصرف شب چله مردم خواهد شد و بخشی از آن نیز صادر شده و از نیمه دوم دی ماه صادرات آن به کشورهای خارجی آغاز می‌شود.
وی بیان کرد: امید است که امسال صادرات این محصول نسبت به سال گذشته افزایش یابد و هندوانه تولیدی کشاورزان ارومیه‌ای به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی صادر و ارز را وارد کشور کند.
عزتی اظهار داشت: خوشبختانه امسال با توجه به افزایش میزان تولیدات کشاورزی شاهد افزایش صادرات به بازارهای هدف خواهیم شد و با وجود اینکه هزینه‌های تولید محصولات کشاورزی، قیمت سرسام‌آوری پیدا کرده است اما کشاورزان زحمت‌کش ارومیه‌ای و استان در حال فعالیت و تلاش هستند تا کمبودی در بازار احساس نشود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد